Gå til innhold

Bh størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker 65 i omkrets, hvor mange cm er dere rundt brystet? Under puppa? 😊 Tror jeg kanskje bruker heeeelt feil bh str nemlig 😛

Anonymous poster hash: a067d...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg varierer mellom å bruke 70 og 65 rundt, avhengig av modell.

Husker ikke helt målet under puppene, men mener det har vært 70-72 cm, tror ikke jeg har vært under 70, men likevel har 65 cm vært riktigst i en del bh'er.

Hvorfor tror du at du bruker feil størrelse? Hva blir feil med den størrelsen du bruker? Kan være at du bruker feil cup-størrelse.

Hvis du er innom Oslo, så er de veldig dyktige på "Det Lille Under" på Paleet øverst i Karl Johan.

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg oppdaget dem og ENDELIG fikk riktige bh'er for meg for 15 år siden! :)

Anonymous poster hash: 7c968...76b
Skrevet

Jeg er 70 rundt, og har alltid kjøpt 70b eller 75a. Men de blir alltid slarkete etter en stund, og cupene står urørt for å si det sånn. Har veldig små pupper.. kanskje jeg må prøve meg på 65a da. Jeeez!! Dere som klager for at dere har pupper som ikke lenger er som når dere var 18, slutt. Noen har faktisk ikke pupper i det hele tatt... er ikke så stas det heller. Men guuud, så praktisk til tider. 😊

Skrevet

Gå inn på underverker.no

Der har de en bh- kalkulator. Tror den skal stemme ganske så bra.

Anonymous poster hash: 7084d...8f3
Skrevet

Jeg har alltid brukt 70-75 A og B, alt ettersom i vanlige kjedebutikker, men var innom Change og handla litt etter endt amming og endte da opp med str 65 D... så størrelsen på cupen må gjerne opp om en går ned i omkrets.

Skrevet

Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet så er jeg da ca 71 rundt og bruker da 65. :)

Skrevet

Jeg er 70 rundt, og har alltid kjøpt 70b eller 75a. Men de blir alltid slarkete etter en stund, og cupene står urørt for å si det sånn. Har veldig små pupper.. kanskje jeg må prøve meg på 65a da. Jeeez!! Dere som klager for at dere har pupper som ikke lenger er som når dere var 18, slutt. Noen har faktisk ikke pupper i det hele tatt... er ikke så stas det heller. Men guuud, så praktisk til tider.

Jeg er 70 rundt, og har alltid kjøpt 70b eller 75a. Men de blir alltid slarkete etter en stund, og cupene står urørt for å si det sånn. Har veldig små pupper.. kanskje jeg må prøve meg på 65a da. Jeeez!! Dere som klager for at dere har pupper som ikke lenger er som når dere var 18, slutt. Noen har faktisk ikke pupper i det hele tatt... er ikke så stas det heller. Men guuud, så praktisk til tider.

Hvis bh'ene blir slarkete etter kort stund så er det rett og slett altfor dårlig kvalitet på de du har kjøpt tidligere.

En 75a, en 70b og en 65c har tilnærmet lik cup-størrelse. Hvis en 70b har for stor cup for deg så burde du gjerne hatt en 70 a eller aa. Om du går ned til 65 bør du da ha en 65b for å fylle cupen.

Men dra til en virkelig god undertøysbutikk når du har mulighet. Jeg er overbevist om at du får et annet forhold til det om du bare greier å finne bh'er som er riktige for deg! :)

Jeg var nesten 30 første gang jeg fikk en bh som satt riktig - som tidligere sagt ble det et nytt liv :)

# 2

Anonymous poster hash: 7c968...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...