Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Har noen tips til å unngå det? Baby sparker og drar ned insektsnettet før han sovner :/ og går jeg ut og ordner det, så våkner han med en gang..... har noen andre opplevd det og evt har tips? Ganske frustrerende. For jeg er så redd for veps osv.. Anonymous poster hash: 2c2ba...4c4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Sikkert ikke noe hjelp for deg, men vi har faktisk aldri brukt insektnett i vognen. Jeg er kanskje i overkant avslappet, men jeg tror ikke at veps stikker uten å bli provosert, eller? Gutten har ihvertfall aldri fått stikk i Norge, men fått noen få myggstikk når vi var hjem til min familien i Amerika. Anonymous poster hash: 228c3...cf4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Sikkert ikke noe hjelp for deg, men vi har faktisk aldri brukt insektnett i vognen. Jeg er kanskje i overkant avslappet, men jeg tror ikke at veps stikker uten å bli provosert, eller? Gutten har ihvertfall aldri fått stikk i Norge, men fått noen få myggstikk når vi var hjem til min familien i Amerika. Anonymous poster hash: 228c3...cf4 Hehe, joda det hjelper meg til å bli litt mer avslappet jeg tror nok det er litt sånn selv også. Er bare redd det skal skje. Vi foreldre er nok en smule overbeskyttende til tider.. Får se om jeg finner på noe lurt. Kjedelig at han tuller seg inn i nettingen også 😝 Noen flere med tips? 😊 Anonymous poster hash: 2c2ba...4c4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Ha det av til han har sovnet og så tar dere det på. Anonymous poster hash: d6750...c05
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Ha det av til han har sovnet og så tar dere det på. Anonymous poster hash: d6750...c05 Problemet er da at han våkner igjen. Han er helt håpløs sånn. Må ha det rolig og vi kan ikke gå forbi vognen nesten ellers hadde jo det vært en god ide!! Anonymous poster hash: 2c2ba...4c4
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Eneste jeg kommer på er å ha regntrekket på - men det nytter jo ikke når det er så varmt! Vi hadde samme problemet, men da kunne vi ta det på når hun var sovnet. Har du prøvd å vente et kvarter ca, sånn at han er i den dypeste søvnen? Og veps kan absolutt stikke uten provokasjon, jeg ble stukket i halsen mens jeg satt helt i ro og leste, så å ikke ha nett på har aldri vært tema hos oss - også mtp katter og andre smådyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå