Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Når man inviterer voksne folk hjem til seg, flere sier de skal komme ( Noen sa kanskje) men når alt kommer til stykket er det INGEN som kommer, kun 2 som sa fra, noen trekker seg fem minutter før. Hadde handlet i morgest og alt. Men jaja, mer is på meg og samboeren når han kommer hjem... Er ikke sint eller noe, bare litt skuffa. Anonymous poster hash: f47d8...e2a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde blitt såret og lei meg. Anonymous poster hash: 51103...34f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg opplevde det en gang og hadde laget to skuffer med hjemmelaget pizza til jentekveld. Var ei som kom! De 5 andre ombestemte seg på veien og dro til byen istedet. De ga ikke beskjed engang! Fikk det fortalt etterpå! Kutta kontakten med hele hurven jeg, for slikt gjør ikke venner! (beholdt hun som kom da ) Anonymous poster hash: 3468d...179
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Det er rett og slett respektløst! Sier man ja, men for så å avlyse god tid i forveien, så greit! Men å komme rett før er respektløst ift vertskapet! Eneste unnskyldning som er ok da, er man har blitt sjuk eller at noe uforutsett har dukket opp! Kos deg med masse is og mannen hi, kjipt for gjestene som ikke kom Anonymous poster hash: 84e7d...af0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg opplevde det en gang og hadde laget to skuffer med hjemmelaget pizza til jentekveld. Var ei som kom! De 5 andre ombestemte seg på veien og dro til byen istedet. De ga ikke beskjed engang! Fikk det fortalt etterpå! Kutta kontakten med hele hurven jeg, for slikt gjør ikke venner! (beholdt hun som kom da ) Anonymous poster hash: 3468d...179 Bra for deg, det hadde jeg også gjort! Anonymous poster hash: 84e7d...af0
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg hadde blitt litt sint også jeg. Sånt gjør man bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Takk for svar, er med andre ord ikke helt på bærtur. Fikk noen tynne unnskyldninger i etterkant om hvorfor de ikke kunne, men jeg vet det var dårlige unnskyldninger Hadde heldigvis ikke lagd noe mat, DA hadde jeg blitt irritert. Anonymous poster hash: f47d8...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå