Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Dør i varmen, men insisterer allikevel på å være ute. Har skaffet meg et svæært plaskebasseng, noe som er helt fantastisk. Da greier jeg også å ligge på magen, og det er helt awesome! Men. Det jeg lurer på er - blir man egentlig brun på de delene av kroppen som er under vann når man ligger i et sånt lite basseng? (Les : gravidstjerten min trenger sårt litt sol, men å ligge på magen på normalt vis uten vann er uaktuelt) Har forsøkt å Google meg rundt, men finner ingen vettuge svar Anonymous poster hash: 2a09b...ab5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Aner ikke men velter min melkeblå kropp rundt i plaskebassenget selv. Unga er kjøpt mer sprederen så jeg har bassenget alene. Laget meg en virgin mojito og mesker meg nå. Anonymous poster hash: f9594...55f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Solen steker opptil en halvmeter under vann😊 hilsen et varmt gravid kvinnfolk som ser ut som en slaktet hval i bassenget til jenteungen. Anonymous poster hash: 65560...5c1
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men fikk et herlig bilde på netthinnen om heite gravide som velter rundt i små plaskebasseng. DET er et bilde jeg skulle ha lyst å se (All min medfølelse altså, jeg gikk gravid i århundres tropesommer for noe år siden. Satt i skyggen og drakk isvann. Ble kanonbrun på fremsiden og melkehvit bak)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men fikk et herlig bilde på netthinnen om heite gravide som velter rundt i små plaskebasseng. DET er et bilde jeg skulle ha lyst å se (All min medfølelse altså, jeg gikk gravid i århundres tropesommer for noe år siden. Satt i skyggen og drakk isvann. Ble kanonbrun på fremsiden og melkehvit bak) Plass til to her Miss. Bare ta med barna og kom. Jeg er kjempe flink på å lage smoothie og alkoholfrie drinker. Anonymous poster hash: f9594...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå