Gå til innhold

Gravid og heit !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dør i varmen, men insisterer allikevel på å være ute. Har skaffet meg et svæært plaskebasseng, noe som er helt fantastisk. Da greier jeg også å ligge på magen, og det er helt awesome!

Men. Det jeg lurer på er - blir man egentlig brun på de delene av kroppen som er under vann når man ligger i et sånt lite basseng? (Les : gravidstjerten min trenger sårt litt sol, men å ligge på magen på normalt vis uten vann er uaktuelt)

Har forsøkt å Google meg rundt, men finner ingen vettuge svar :)

Anonymous poster hash: 2a09b...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke men velter min melkeblå kropp rundt i plaskebassenget selv.

Unga er kjøpt mer sprederen så jeg har bassenget alene.

Laget meg en virgin mojito og mesker meg nå.

Anonymous poster hash: f9594...55f

Skrevet

Solen steker opptil en halvmeter under vann😊 hilsen et varmt gravid kvinnfolk som ser ut som en slaktet hval i bassenget til jenteungen.

Anonymous poster hash: 65560...5c1

Skrevet

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men fikk et herlig bilde på netthinnen om heite gravide som velter rundt i små plaskebasseng.

DET er et bilde jeg skulle ha lyst å se :D

(All min medfølelse altså, jeg gikk gravid i århundres tropesommer for noe år siden. Satt i skyggen og drakk isvann. Ble kanonbrun på fremsiden og melkehvit bak)

Skrevet

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men fikk et herlig bilde på netthinnen om heite gravide som velter rundt i små plaskebasseng.

DET er et bilde jeg skulle ha lyst å se :D

(All min medfølelse altså, jeg gikk gravid i århundres tropesommer for noe år siden. Satt i skyggen og drakk isvann. Ble kanonbrun på fremsiden og melkehvit bak)

Plass til to her Miss. Bare ta med barna og kom. Jeg er kjempe flink på å lage smoothie og alkoholfrie drinker.

Anonymous poster hash: f9594...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...