ms.Pond Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 På fostermedisinsk senter. Helt standard kontroll, men likevel er jeg nervøs. Sist fikk jeg beskjed om at det var bare å forberede seg på at dette ikke gikk, så det er vel det som sitter igjen. Sukk. Men det endte jo bra, så det er absolutt håp i voksende mage. Likevel... Gleder meg til å bli ferdig. Og til å se om det faktisk kan være to ;-)
ms.Pond Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2014 Oi takk takk for så mange koselige lykkeønskninger! Hadde ei veldig lavmælt lege i dag, det var såvidt jeg hørte hva som ble sagt. Men jeg skjønte etterhvert at ting så langt ser normalt ut, så normalt som det kan i min krøllete livmor, så jeg puster lettet ut Oppfølging om fire uker, da blir det 12-ukersen. Og så satser vi på å være over kneika. Yay! Bare få formen på stell etterhvert nå, så blir det en fin sommer
ms.Pond Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2014 ...og det var bare én Selv om hun måtte sjekke en ekstra gang.
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Veldig godt å høre. Vi begynner jo også å få lang kompetanse på svangerskapsoppfølging her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå