Gå til innhold

Så sitter man her og venter


Anbefalte innlegg

Skrevet

På fostermedisinsk senter. Helt standard kontroll, men likevel er jeg nervøs. Sist fikk jeg beskjed om at det var bare å forberede seg på at dette ikke gikk, så det er vel det som sitter igjen. Sukk. Men det endte jo bra, så det er absolutt håp i voksende mage. Likevel... Gleder meg til å bli ferdig. Og til å se om det faktisk kan være to ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, spennende! Masse-lykke-til-klem :)

Skrevet

Lykke til!!

Skrevet

Så spennende! Lykke til.

Skrevet

Oi takk takk for så mange koselige lykkeønskninger! :) 

 

Hadde ei veldig lavmælt lege i dag, det var såvidt jeg hørte hva som ble sagt. Men jeg skjønte etterhvert at ting så langt ser normalt ut, så normalt som det kan i min krøllete livmor, så jeg puster lettet ut :) Oppfølging om fire uker, da blir det 12-ukersen. Og så satser vi på å være over kneika. Yay! 

 

Bare få formen på stell etterhvert nå, så blir det en fin sommer ;) 

Skrevet

...og det var bare én ;) Selv om hun måtte sjekke en ekstra gang.

Skrevet

Veldig godt å høre. Vi begynner jo også å få lang kompetanse på svangerskapsoppfølging her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...