Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Voldsomt som folk skal flashe kropp her på forumet da! Er det ikke magene, så er det pupper, muskler og t.o.m tær!!! Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Min neste sak blir et bilde av navlen, jeg er spent på meningene omkring den. Knip tåtta igjen om du ikke tåler hva andre legger ut her. Anonymous poster hash: e6e1f...040
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Min neste sak blir et bilde av navlen, jeg er spent på meningene omkring den. Knip tåtta igjen om du ikke tåler hva andre legger ut her. Anonymous poster hash: e6e1f...040 Gu så voksent av deg! Herrefred da kvinne, hvorfor skal ikke jeg få si det jeg mener uten at man skal svare frekt tilbake!? Jeg blir sjokkert av enkeltes holdninger her inne! Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01 Og du fremstår som Mor Teresa liksom. 🙊 Anonymous poster hash: 9a25a...7b2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01 Og du fremstår som Mor Teresa liksom. Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 På ingen måte Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Jeg vil se bilde av en av fregnene dine!! Anonymous poster hash: d0f7d...27f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01 Og du fremstår som Mor Teresa liksom. 🙊 Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Hun fremstår ihvertfall hundre ganger mer voksen og vettug enn deg. Du er jo bare sørgelig. Anonymous poster hash: ff37b...4a2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Jeg vil se bilde av en av fregnene dine!! Anonymous poster hash: d0f7d...27f Hihihi, fregner har jeg ikke, og ikke hadde du fått sett en av dem hvis jeg hadde Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01 Og du fremstår som Mor Teresa liksom. Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Hun fremstår ihvertfall hundre ganger mer voksen og vettug enn deg. Du er jo bare sørgelig. Anonymous poster hash: ff37b...4a2 Takk Hi Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Enig med HI her. Ble plutselig mye av "hva med kroppen min da?" "Hva med puppene mine da?" Se på meg, se på meg!!! Alle kropper (stort sett) er helt normale! Store og små! Ingen er like og det er BRA!!! Jisssess.... Anonymous poster hash: 7d07f...a3b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Hva er poenget ditt? Har kanskje ikke noe? Bare litt sugen på oppmerksomhet men har ikke noe å vise frem? Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Nei, jeg har overhodet ikke behov for å flashe noe helst skal jeg si deg! Men det var bare sånn plutselig, at det eksploderte av tråder om diverse kroppsdeler! Er det så stille på forumet her i sommer, at det er det mest interessante man kan komme opp med? Og btw: jeg liker ikke framtoningen din, veldig nedlatende! Anonymous poster hash: a2a86...a01 Og du fremstår som Mor Teresa liksom. 🙊 Anonymous poster hash: 9a25a...7b2 Hun fremstår ihvertfall hundre ganger mer voksen og vettug enn deg. Du er jo bare sørgelig. Anonymous poster hash: ff37b...4a2 Right. ;-) Anonymous poster hash: 9a25a...7b2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Enig med HI her. Ble plutselig mye av "hva med kroppen min da?" "Hva med puppene mine da?" Se på meg, se på meg!!! Alle kropper (stort sett) er helt normale! Store og små! Ingen er like og det er BRA!!! Jisssess.... Anonymous poster hash: 7d07f...a3b Jeg forstår at enkelte vil ha bekreftelse,meninger og kanskje råd , og her inne får man jo absolutt ærlige meninger og vel så det, men det ble plutselig så voldsomt mye og personlig skjønner jeg ikke denne trangen!Hi Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Enig, tenkte legge ut bilde og spørre hva folk syntes om ballongknuten min, men fant ingen ballonger.. Anonymous poster hash: df197...585
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Enig, tenkte legge ut bilde og spørre hva folk syntes om ballongknuten min, men fant ingen ballonger..Anonymous poster hash: df197...585 Hehehe Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Plager det deg virkelig så mye? Er det ikke bare å hoppe glatt over disse innleggene? Hvem er det som har bestemt at det er du som bestemmer hvilke innlegg som er sosialt aksepterte og ikke? Anonymous poster hash: 7fc5f...a6d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Minner meg om russisk kroppsbygger fra 70-tallet. Anonymous poster hash: 3e2a5...b7a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Plager det deg virkelig så mye? Er det ikke bare å hoppe glatt over disse innleggene? Hvem er det som har bestemt at det er du som bestemmer hvilke innlegg som er sosialt aksepterte og ikke?Anonymous poster hash: 7fc5f...a6d Joda, jeg velger selvsagt hvilke tråder jeg vil lese, men en stund her så handlet annenhver tråd om nettopp kropp, pupp, tær og muskler,blir kanskje litt for mye av det gode?!Jeg har ikke skrevet noen sted at jeg bestemmer hvilke tråder som er sosialt akseptert! Og på lik linje som at jeg ikke svarer på disse kropp trådene, så trenger ikke du kommentere her heller Anonymous poster hash: a2a86...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå