Gå til innhold

Si dere helt ærligste mening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne kroppen?

Anonymous poster hash: 3d4fe...0b6

post-42-114788_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-94186_thumb.jpg

Skrevet

Normal. Litt som meg,fikk baby for 3 mnd siden

Anonymous poster hash: e108d...a97

Skrevet

Jeg kjenner igjen badet ditt :D

Anonymous poster hash: b5d56...199

Skrevet

Anlegg for en bra trent kropp.

Akkurat fått barn?

Anonymous poster hash: c514b...daa

Skrevet

Akkurat fått barn?

Nei, har ikke det :-( men vet ikke hvor jeg skal begynne...

Skrevet

Akkurat fått barn?

Nei, har ikke det :-( men vet ikke hvor jeg skal begynne...

Ok.

Trinn nr 1; kosthold

Trinn nr 2; øvelser beregnet på mage OG rygg pluss sykling, så kan du banne på du får bedre kropp:-)

Skrevet

Synes du har en slank flott kropp, bare litt mage. Men ser jo nesten mer oppblåst ut, har du mat allergi?

Skrevet

Syntes denne kroppen var fantastisk! Hadde jeg hatt den kroppen, hadde jeg villig vist meg frem, både i bikini og annet. Utrolig vakker kropp. Det ser ikke ut som du har fått barn, har du det? :)

Anonymous poster hash: 14eb4...d23

Skrevet

Litt flubby mage og veldig flat rumpe.

Men med trening og kosthold har du et utgangspunkt for en smashing kropp. :-)

Anonymous poster hash: f5da1...946

Skrevet

Jeg hadde lett gått i bikini med de kroppen der:)

Skrevet

Fin! :) En herlig normal kropp, jeg skulle gjerne sett ut slik selv. :)

Skrevet

Misunnelig! 

Hadde jeg hatt sånn flott kropp, så ville jeg gått i shorts, bikini, stramme topper og bare digget det! 

Du er flott!

Anonymous poster hash: 603d0...e81
Skrevet

Vakker kropp :-D og huden din ser også helt flawless ut! Heldige du :)

Skrevet

Helt normal og bra nok kropp. Jeg liker mer muskler så ville gått ned 5 kg og bygd muskler.

Anonymous poster hash: 053f6...c76

Skrevet

Fin,og du har en sånn kropp som blir smashing ved trening.

Anonymous poster hash: e9bc0...098

Skrevet

Du har en super kropp, kanskje litt utrent men hverken feit eller superslapp. Vit at du er smashing som du er og hvis du ikke er fornøyd er det ikke mye du trenger å trene for å tone opp litt :)

Skrevet

Du har samme kroppen som meg jo 😝

Helt ærlig. Fin hud og figur. Som meg, så har du kanskje lyst å gå ned ett par kg -har strevet med det noen år?😉

Men alt i alt så er du vakker 😊 Det er noe med å være være fornøyd med kroppen sin og ikke hele tiden streve etter noe bedre.

Anonymous poster hash: d4f13...326

Skrevet

Helt ærlig, jeg fatter ikke eksponeringsbehovet mange har her inne...og helt ærlig, jeg er lei folk som er så usikre på seg selv at de må ha bekreftelse fra fremmede om kroppen er bra eller ikke.

Anonymous poster hash: e83de...a28

Skrevet

Jeg vet hvem du er!!!

Anonymous poster hash: a2448...153

Skrevet

Du har samme kroppen som meg jo

Helt ærlig. Fin hud og figur. Som meg, så har du kanskje lyst å gå ned ett par kg -har strevet med det noen år?

Men alt i alt så er du vakker Det er noe med å være være fornøyd med kroppen sin og ikke hele tiden streve etter noe bedre.

Anonymous poster hash: d4f13...326

Takk for det :)

Hehe, jeg har nok prøvd noen år å miste noen kg, men får det ikke helt til. Har ikke prøvd veldig hardt, har ikke tålmodighet til det. Også er jeg kanskje litt for glad i godis også :P

Skrevet

Litt dvask men godt innenfor normalen. Det mentale lurer jeg mer på når du legger ut et slik bilde har for å "få vite hva andre synes om kroppen din".

Anonymous poster hash: 245b0...ad7
Skrevet

Helt ærlig, jeg fatter ikke eksponeringsbehovet mange har her inne...og helt ærlig, jeg er lei folk som er så usikre på seg selv at de må ha bekreftelse fra fremmede om kroppen er bra eller ikke.

Anonymous poster hash: e83de...a28

Da har du åpenbart ikke den samme usikkerheten som mange andre unge jenter kan ha. Good for you! Noen ser seg selv, noen ser ikke seg selv, noen hater seg selv og noen elsker seg selv.

Du oppsøkte kanskje ikke tråden for å lage bråk men du hadde ikke trengt å legge igjen en kommentar full av eder og galle.

Helt ærlig, jeg forstår ikke filtreringen til noen mennesker i forumet. Og helt ærlig, jeg er drittlei folk som ser ned på andres problemer fordi de kan. Hvis du ikke hadde noe fornuftig å si så kan du bitche til gubben eller venninnen din, kanskje ikke på en tråd der det allerede råder usikkerhet.

Anonymous poster hash: ce77b...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...