Gå til innhold

Erfaring med avliving av musca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg en Musca (domestica) som har begynt å bli aggressiv. Først var han grei nok, spiste godt med mat, mye mosjon, sov om natten osv, men etter en ukes tid begynte han å bli aggressiv. Han bet til og med en som var her på besøk!

Helt uprovosert og ut av det blå, ga ingen signaler på forhånd om at han ville være i fred. Jeg kunne ikke noe for det, jeg slo etter ham med et papir... Ble så opprørt.

Men jeg tror ikke musca har det noe godt lenger, hvor mye koster det å avlive ham hos veterinær? Noen som vet om en god veterinær i området som kan gjøre det?

Anonymous poster hash: 2b1d2...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.

Lahem få en søt død på et stykkehonningpapir?

Anonymous poster hash: c57d2...9e7

Skrevet

Fysj så slem du er! Slipp den fri så er du kvitt den. Pass på å lukke vinduer slik at den ikke kommer inn igjen. Musca er ikke som f.eks katter som ikke klarer seg selv i naturen. Stakkars så redd den må ha blitt når du slo etter den :'(

Anonymous poster hash: d2dda...549

Skrevet

Ærlig talt, det er ikke bare å skaffe seg husdyr og avlive dem så fort du ikke gidder lenger!

Mitt råd er at du skaffer deg et par til, de trives godt sammen. Husk å gi de masse kjærlighet og omsorg, prat med dem!

Husk at de ikke er kjælne i den forstand at de liker å bli klappa, men de sitter gjerne på fanget/armen/bena dine.

Er de på feil plass så bruker du hånden rolig og vennlig for å skyve dem bort, mens du sier bestemt nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...