Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har fått meg en Musca (domestica) som har begynt å bli aggressiv. Først var han grei nok, spiste godt med mat, mye mosjon, sov om natten osv, men etter en ukes tid begynte han å bli aggressiv. Han bet til og med en som var her på besøk! Helt uprovosert og ut av det blå, ga ingen signaler på forhånd om at han ville være i fred. Jeg kunne ikke noe for det, jeg slo etter ham med et papir... Ble så opprørt. Men jeg tror ikke musca har det noe godt lenger, hvor mye koster det å avlive ham hos veterinær? Noen som vet om en god veterinær i området som kan gjøre det? Anonymous poster hash: 2b1d2...243
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha. Lahem få en søt død på et stykkehonningpapir? Anonymous poster hash: c57d2...9e7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Fysj så slem du er! Slipp den fri så er du kvitt den. Pass på å lukke vinduer slik at den ikke kommer inn igjen. Musca er ikke som f.eks katter som ikke klarer seg selv i naturen. Stakkars så redd den må ha blitt når du slo etter den :'( Anonymous poster hash: d2dda...549
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Ærlig talt, det er ikke bare å skaffe seg husdyr og avlive dem så fort du ikke gidder lenger! Mitt råd er at du skaffer deg et par til, de trives godt sammen. Husk å gi de masse kjærlighet og omsorg, prat med dem! Husk at de ikke er kjælne i den forstand at de liker å bli klappa, men de sitter gjerne på fanget/armen/bena dine. Er de på feil plass så bruker du hånden rolig og vennlig for å skyve dem bort, mens du sier bestemt nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå