Gå til innhold

Hvorfor i all verden MÅ de få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk i krigsherjede steder? På forsiden på vg.no ser jeg små barn midt i det.

Jeg synes det er vanvittig å velge å få barn i et land de VET er i konstant krig! Egoistiske krek!

Anonymous poster hash: f77a6...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har vel ingen tilgang på prevensjon, og sex er vel den eneste goden de har ubegrenset tilgang på. Syns det der var et idiotisk utsagn.

Anonymous poster hash: 166fd...4eb
Skrevet

Hvordan skal de ellers føre generasjone videre mener du? Hele landet vil jo død ut om ingen fikk flere barn..

Bestemor og bestefar fikk pappa under 2 verdenskrig og det et jeg veldig glad for for ellers ville ikke jeg vært her.

Skrevet

Tror du hadde ligget dårlig an om ikke nordmenn hadde formert seg under krigen, gitt.

Skrevet

Folk i krigsherjede steder? På forsiden på vg.no ser jeg små barn midt i det.

Jeg synes det er vanvittig å velge å få barn i et land de VET er i konstant krig! Egoistiske krek!

Anonymous poster hash: f77a6...452

Hvis du først skal være så korttenkt, er det ikke minst like egoistisk å få barn i et land som Norge når vi vet det er så mange barn i verden som trenger nye foreldre?

For ordens skyld - mener kommentaren din er helt på jordet. Du kunne skapt en diskusjon rundt temaet, men når du avslutter med "Egoistiske krek!" da har du effektivt avsluttet all seriøsitet rundt temaet selv.

Anonymous poster hash: 25d14...c7c

Skrevet

Hi, skam deg!! Du er faen meg frekk, æsj!

Anonymous poster hash: 9c89d...412

Skrevet

Veldig reflektert! Hoho, er det noe mennesker har gjort så lenge menneske har eksistert så er det å formere seg. Uansett hvor mye krise, nød, sult og katastrofe som har inntruffet har mennesker og dyr gjort det og takk for det ;)

Skrevet

Enkelte mennesker er desverre lite reflekterte. Som HI her. Tror du skjønner det om du bare tenker deg litt om.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes det er så mye bedre at uvitende og empatiløse mennesker formerer seg.

Skrevet

Treng ikkje å godkjennast for formeiring, noko du kanskje skulle vere glad for.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert etter regelen;

Du kan ikke poste innhold som inneholder hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase.

Tråden vil bli fulgt med på og vi fjerner innhold som bryter med forumsregler og norsk lov. Vis respekt og forhold dere til reglene når dere diskuterer.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

..å herregud. du er faen meg ikke opplyst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...