Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Passer min niese på fem år. Kjempe flink å leke og aktivisere seg selv. Nå har hun lekte med dukker og biler en times tid og ALT bilene og dukkene sier blir sunget på melodien til ro-ro til fiskeskjær. ALT!!!! En tyyyyynn pipende stemme. For all del, veldig bra hun kan kose seg slik men SYNGE hele tiden?? Kan bli noen lange dager. 😯 Anonymous poster hash: 012a5...d48
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Sett på en cd med barnemusikk. De færreste klarer å synge en melodi mens de hører en annen. Dermed kan du få variasjon. Det fungerte i hvertfall med mine. Anonymous poster hash: 29b67...700
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Aaaaah. God idé. Kan ikke be en liten blid jente på fem år være stille når hun koser seg. Anonymous poster hash: 012a5...d48
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha, akkuratt slik er min datter også hun har vært sånn siden hun var bitteliten og det ser ikke ut til å gi seg med det første enda hun skal begynne i 2.klasse. Alt synges, konstant, og på samme melodi hele dagen. Pappaen og jeg hører det ikke så godt egentlig, for vi er så vant med lyden, men jeg har faktisk hatt henne med på møter og besøk det andre har måttet gjøre meg oppmerksom på hvor slitsomt det er. Veldig søtt da, men til å bli gal av hvis man ikke kan blokkere det... Anonymous poster hash: e1d6e...50d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Hahahha :-D Anonymous poster hash: 3e3da...2fb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har en 6åring som synger alt mulig på melodien til snømannsangen fra Frost, hvis hun ikke synger selve sangen og la det gå sangen om og om igjen, så vet hvordan du har det Det fungerer især bra på lange bilturer med søsken som vil ha ro Anonymous poster hash: 88469...5d0
humlemamma Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha, sånn er min datter også Og her går det en liten stund, før jeg faktisk sier fra at hun må sitte et annet sted ellers blir jeg gal i hodet. Når hun leker går skravla i ett, synging eller snakking eller hva som helst. Koselig i fem minutter, men ikke mer
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Jeg holdt ut i 1,5 time så fyra vi i gang en cd. Da sang hun med på den. Totalt tonedøv selvsagt. 😂 Anonymous poster hash: 012a5...d48
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Hehe. De er søte Datteren min på 5 synger la den gå non stop hvert eneste våkne øyeblikk. Syns det er koselig jeg, men andre som ikke er vant med det syns sikkert det er dødsirriterende Anonymous poster hash: a6a17...201
skinnfilla Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha jeg har to av de. Eldste på 8 synger hele tida, eller bare sånn infernalsk plystring, som en sinnsyk.... Minste på 4 prater HELE tida! Eller synger, kvitrer ,nynner .... Jeg blir til tider fullstendig gal i hodet av alle lydene! Jo da , fint at de koser seg , er blide og fornøyde, men lyden!!!! Konstant
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha jeg har to av de. Eldste på 8 synger hele tida, eller bare sånn infernalsk plystring, som en sinnsyk.... Minste på 4 prater HELE tida! Eller synger, kvitrer ,nynner .... Jeg blir til tider fullstendig gal i hodet av alle lydene! Jo da , fint at de koser seg , er blide og fornøyde, men lyden!!!! Konstant Vet dere. Er så glad det ikke bare er meg. Elsker min lille nydelige lille niese men følte meg som tante grusom som vurderte å sette meg på et annet rom. Hun har sluttet å synge. Løper hylende gjennom sprederen med nabobarna nå. Anonymous poster hash: 012a5...d48
Roheryn Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Hehe. Datteren min synger egenkomponerte melodier. Gjerne gjentagende i det uuuuueeeeendelige, og gjerne timevis i strekk mens hun leker. Og er det ikke sang, så går skravla. Fra hun våkner til hun legger seg. Jeg kan til tider bli litt smårar - men man vil jo ikke be ungen holde munn når hun synger og koser seg. Og med årene utvikler man en viss evne til å overhøre det Ut over det støtter jeg meg til utsagnet "man blir aldri så glad i sine barn at man ikke synes det er LITT godt når de sover"
Gjest Antarctica Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Herlig! En kjenning av meg kommenterte det slik : Når man får barn blir livet en musical!
PRobert Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Min prater i ett, men når han får mat når det nye høyder: konstant nynning, billyder, durelyder osv! Må be ham 20 ganger om å holde seg til prating når vi spiser:p
skinnfilla Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Hahaha jeg har to av de. Eldste på 8 synger hele tida, eller bare sånn infernalsk plystring, som en sinnsyk.... Minste på 4 prater HELE tida! Eller synger, kvitrer ,nynner .... Jeg blir til tider fullstendig gal i hodet av alle lydene! Jo da , fint at de koser seg , er blide og fornøyde, men lyden!!!! Konstant Vet dere. Er så glad det ikke bare er meg. Elsker min lille nydelige lille niese men følte meg som tante grusom som vurderte å sette meg på et annet rom. Hun har sluttet å synge. Løper hylende gjennom sprederen med nabobarna nå. Anonymous poster hash: 012a5...d48 Om du ikke skjønte det, så er jeg mamma til disse to :/Så ut som jeg mente jeg hadde 2 nieser.... ( jeg har 6 nieser , med sanger og trall, og 7 nevøer med lydeffekter ) Såe.... Man må bare lukke ørene innimellom,rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå