Gå til innhold

noen her som har hatt babyer som krabbet tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4,5 mnd ålet seg litt bortover og roterer rundt seg selv. Prøver iherdig å krabbe. Er det vanlig når de er 4 mnd? Ser helst at ho venter litt med å begynne å krabbe :P

Anonymous poster hash: 98e45...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også sånn, men begynte ikke å krabbe før han var 7.5 mnd. Det trinnet der kan ta laaaang tid ;) 

Anonymous poster hash: 643fe...489
Skrevet

Min ålte seg i en kjepefart fra 4 mnd, reiste seg når han var 6 mnd, men slapp ikke taket før han var 17 mnd hihi

Skrevet (endret)

Min krabbet normalt da hun var 5 mnd. Reiste seg ved 6 mnd og gikk noen skritt rundt bord da hun var 7. Begynte ikke å gå før 12 1,5 mnd.

Endret av Bustetroll
Skrevet

Min krabbet vanlig fra hun ble 5 mnd, reiste seg opp på samme alder, og løp 10 mnd gammel. Fra hun ble født skulle hun bare opp og fram, høyt og lavt. Nektet å ligge i vogn, for hun skulle se alt rundt seg.

Anonymous poster hash: 3a56b...757
Skrevet

Min nr to krabbet da han var 5 mnd. Fryktelig tidlig, han hadde jo null peiling på hva som var farlig..

Babyen min er 5 mnd nå, men er ikke i nærheten av å krabbe. Har akkurat begynt å snu seg, pluss stå i bro.

Anonymous poster hash: ce233...a69

Skrevet (endret)

Her har alle krabbet i 6-7 mnd alderen unntatt nr 3. Han ålte seg fremover til han var 10 mnd. Da reiste han seg plutselig opp og gikk!!! Jeg og min mor holdt på å falle ut av stolene. Han hadde såvidt reist seg ved bordet o.l, men jeg hadde aldri sett han prøve å gå noe særlig.

Nå skal det sies at denna gutten har ekstrem (!) Fysikk. På 1 års dagen sin stod han på sete på trehjulssykkelen til ene storebroren mens han ble dyttet rundt på plenen..

Nå er han 4 og det er sjelden folk ser han gå. Han løper, hopper og klatrer overalt. ;-)

Endret av bolle i ovnen- igjen:)
Skrevet

Min begynte å åle seg framover i tremånedersalderen. Usikker på når det egentlig gikk over i krabbing med høy benføring, men han kom seg fint framover iallfall fra firemåendersalderen og det gikk fort. 

Så begynte han å gå alene på gulvet (gikk rundt møbler før) i nimånedersalderen. Telte vel ca 10+ skritt frittgående. Har det heldigvis på film, for folk tror jo jeg overdriver.

Var fryktelig slitsomt med en liten hyper. Han eide jo ikke frykt og havnet hele tiden i farlige situasjoner og fikk tak i alt og var høyt og lavt. Nå er han heldigvis blitt en helt normal liten gutt som ikke er spesielt hyper. Og vettet tok heldigvis endelig igjen fysikken. Er blitt veldig avslappet på høyder/hopping/osv da, for han har øvd seg så lenge, så er null redd for skader for han har så kontroll nå. Men det første og andre året var veldig slitsomme.  

Anonymous poster hash: c4126...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...