Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hva har dere med av mat når dere skal på stranda? Min er 1,5 år, forslag? Husker bare hveteboller og brus fra jeg selv var liten, og det er uaktuelt Anonymous poster hash: bc22b...317
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Vatn, frukt, yoghurt, brødskiver. Ta med det ungen et til vanlig i ein kjølebag.
stch85 Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 banan, druer, rundstykker, nestle fruktdrikk blir pakka med her ihverfall
sug lut Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Druer, minitomater, foccaccia med gode ting i.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 vi er ikke så ofte på stranda, så da stopper jeg ofte innom butikken å kjøper med noe de gangene vi skal.Ofte jordbær og/eller moreller, fiskekaker som barnet er glad i, rundstykker, lunsjkaker.Har med en liten kjølebag der jeg har maten og drikka oppi.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Moren min laget alltid digre og spennende matpakker. Og jeg gjør det samme til mine. Var som regel bare brød men det smakte alltid nydelig. Kokt egg og tomat, ost/skinke og paprika, reker og majones, omelett og annet godt pålegg. Også sjokomelk på termos....digg digg digg Anonymous poster hash: 096ee...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå