unforgettable Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Erfaringer, gode produkter,medlemskap? Noen som har prøvd litt? ser så fristende ut men vet ikke om det er verdt pengene
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Nei, med den prisen, skaø det være fryktelig bra. Ikke prøvd da tør ikke Anonymous poster hash: 40375...608
unforgettable Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2014 Sånn tenker jeg og,men nå har de kampanjetilbud hvor du får ganske mye hvis du blir medlem. Men tør ikke helt:)
FruMille Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Erfaringer, gode produkter,medlemskap? Noen som har prøvd litt? ser så fristende ut men vet ikke om det er verdt pengeneVittig at du opprettet denne tråden, jeg lurte nettopp på å gjøre det samme Fristet til å prøve det, lover jo bra da!
lion76 Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Jeg synes det var et forferdelig produkt. Ble helt stiv i maska og det klødde. Ikke dekket det over mine røde kinn heller. Plages med sprengte blodkar. Jeg sverger til bare minerals foundation - fantastisk produkt som dekker alt!
unforgettable Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2014 Åh, det var kjipt:/ Mange som sverger til der, men er så usikker selv. Iallefall når det gjelder medlemskapet. Men tenk så greit å få sminka i posten:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå