Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hvor er den søte gode gutten min. Første ferie uke. Bare hyl og grin uten like. Fra morgen til natt. I natt har det tatt helt av. Våkner med skrik. Skriker og skriker. Ser meg bestemt inn i øya, men uannsett hva det er så er alt feil. Føles ut som trass, siden han skriker høyere når han ikke får vilja si. Men er dette normalt? Ikke får jeg lagt han i senga, bært han eller i senga mi. Han skriker bare enda mer. Normalt ville han hvert i barnehagen, men pga ferie er han hjemme. Kan det ha noe å si? Rådvill etter tre dager med humør forandringer på gutten :/ Beklager rotete innlegg.... Anonymous poster hash: 4613f...040
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Les litt om nattskrekk på nettet, kan det være det du opplever? Da er kanskje mer søvn feks på dagtid løsningen. Anonymous poster hash: 0739f...369
Anne-B. Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Høres altfor velkjent ut. To av mine barn har vært ekstreme på det, om det skjer ting på dagen som opprører dem eller som er utenom det vanlige, komme det igjen om natta. Snakker mye i søvne, og på en slik måte som gjør at man forstår at de gjenopplever konflikter fra dagen som har gått eller lignende. Det er ikke så mye å gjøre, å snakke med dem nytter ikke annet enn å svare bekreftende på det de sier ("nei, det er ikke lov å ta fra" osv). Veldig slitsomt, men litt mindre slitsomt å gjøre det på den måten.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Takk for svar. Varmen kan ha litt å si kanskje? Nattskrekk trur jeg det ikke er. Holdt på i fire timer inatt til han sovnet foran en tegnefilm. Han hadde to lurer på dagen igår for han var sliten pga varmen. Aldri opplevd han sånn før så føler meg veldig råd vill :/ Hi Anonymous poster hash: 4613f...040
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 kanskje han var tørst? Anonymous poster hash: a5536...97a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Ikke tørst eller sulten. Skal sies at han har astma og refluks, men det har ikke påvirket han på denne måten før. Hi Anonymous poster hash: 4613f...040
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Ikke tørst eller sulten. Skal sies at han har astma og refluks, men det har ikke påvirket han på denne måten før. Hi Anonymous poster hash: 4613f...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå