Tired mama Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har ikke noe mot det altså. Synes det er interessant å se alle kroppsdelene dere legger ut. DIB skuffer aldri!!! :-) Hvilken kroppsdel tror dere legges ut neste gang? Biffgardinene?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Hvilken kroppsdel tror dere legges ut neste gang? Biffgardinene? Det uttrykket der gjør at jeg alltid ser for meg virkelig lange... gardiner som henger, som man må dra fra hverandre for å åpne. Anonymous poster hash: fa769...062
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Enig, fantastisk morsomt 😂 Anonymous poster hash: 2bb73...5e4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Knær kunne jeg tenkt meg.. jeg har så tykke, runde flabby knær selv om jeg er ganske slank.. på siden av knærne vokser store benstrukturer.. liker å se smekre knær!:-) Anonymous poster hash: 5283f...b12
Tired mama Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2014 Og finnes det forresten noen regler på hva slags kroppsdeler man får legge ut og ikke??
Gjest Antarctica Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Hvilken kroppsdel tror dere legges ut neste gang? Biffgardinene? Det uttrykket der gjør at jeg alltid ser for meg virkelig lange... gardiner som henger, som man må dra fra hverandre for å åpne. Anonymous poster hash: fa769...062 Trekk forhenget til side og TA-DAAAA! Premiere!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Og finnes det forresten noen regler på hva slags kroppsdeler man får legge ut og ikke?? Grensen går vel ved skrukken? Fnis.. Jeg har en litt rar langfinger, burde jeg rette den ut? Hva med korte legger, der sliter jeg seriøst mye.. Anonymous poster hash: 5fb0a...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå