Gå til innhold

Enda en puppetråd. obs! bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene er slappe og "tomme", men alikevel tunge. Ammet i nesten to år. Bruker nå 65G, mot 65E før graviditet (som og etter min smak var alt for stort. De var ganske slappe da og..)

Kjenner jeg har lyst til å gjøre noe med dem, for jeg hater dem. Virkelig. Er i tillegg singel, men har ikke lyst til å norn gang la en mann se disse....

(24 år, et barn, 160cm høy og 53 kg.)

ville du gjort noe med dem?

Anonymous poster hash: db8a3...819

post-42-7155_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Fra ene siden.)

Hi

Anonymous poster hash: db8a3...819

post-42-167143_thumb.png

Skrevet

Løftet dem og fjernet det som ble til overs..

Anonymous poster hash: f1763...c40

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe med dem. Synes du skal være fornøyd:)

Anonymous poster hash: c1d93...229

Skrevet

Det er da ingenting i veien med dem?

Anonymous poster hash: 34ae1...98a
Skrevet

Jeg synes de så helt fine ut jeg!

Skrevet

Synes også du skal være fornøyd! De er jo kjempefine! Skjønner ikke helt hva du er så misfornøyd med!

Anonymous poster hash: 70afd...8cb

Skrevet

Jeg kjente jeg ble litt misunnelig,... Kjempefine er de! :-)

Anonymous poster hash: c547a...899

Skrevet

ingen ting å skamme seg over her :) fine pupper som tåler å se dagens lys.
dersom du velger å gjøre noe med dem, gjør du det for at du skal føle deg bedre. ikke gjør det for noen andre.

Anonymous poster hash: a3f38...8d8
Skrevet

Kjenner meg igjen, etter siste svangerskap tok jeg masse av meg, og puppene ble slappe og tomme. Bare filler som hang der. Mange ville nok syns at de var fine, men JEG følte meg ikke vel med puppene..! Hadde jeg fremdeles hatt de, ville jeg gitt de et løft så de kom på riktig sted og fikk riktig fylde igjen. Men nå slipper jeg det foreløbig, ettersom jeg la på meg igjen... :P Så nå har jeg flotte pupper, mens resten ikke er så flott... Noe er det alltid... ;) 

Anonymous poster hash: e59fb...a4f
Skrevet

Nei, de ville jeg overhodet ikke vurdert å gjøre noe med engang.

Kjempefine pupper! Fin fasong, brystvorter som peker rett frem, enhver mann (og kvinne) må jo bli glad av å se på så fine bryster!

Anonymous poster hash: 1a1d5...d47

Skrevet

Du har kjempefine pupper! Ikke gjør noe med dem! :-)

Anonymous poster hash: 230b1...f23
Skrevet

Jesus, de ser ut som pupper. De er litt tunge, men de er i alle fall symetrisk og passe faste.

Jeg tror nok jeg må legges inn umiddelbart på psykitatrisk, for mine er asymetrisk (vi snakker om pupper som ikke har klart å bli enig med hverandre om de skal være A eller C cup) i tillegg til at de peker på hver sin side. Jeg er nok VELDIG unormal som ikke mister nattesøvnen over det. Og ikke er de blitt slik av amming, de har vært støgge helt siden jeg fikk pupper (og jeg har fremdeles klart å få meg mann og bli gravid).

Hilsen, en som både burde ta operasjon og har råd til det, men som foretrekker å spare til egen pensjon.

Anonymous poster hash: ee34c...446

Skrevet

Ville ikke vurdert å gjøre noe med de. Fine pupper det.

Skrevet

Dette blir for dumt! Legge ut bilder av pupper og spørre hva andre synes? Hvor usikker går det an å bli? Vi er forskjellige og det er kun deg selv som kan vurdere om du skal gjøre noe eller ikke !

Anonymous poster hash: 843c0...ce0

Skrevet

Utseendemassig er de jo fine. Eneste er at du sikkert må ha en god BH når du trener.

Anonymous poster hash: bd14e...c70
Skrevet

Fine puppee, men enig ned anonyme. Litt dumt for det er ikke ok skrive noe negativt om kroppene . Det ser vi må magetråden. Disse to puppetrådene har vært normale mammapupper men vent til noen faktisk stygge pupper legges ut og folk er ærlige .... Dette er som blogging. Legg hue på blokka så vær forberedt på hogg.

Anonymous poster hash: 9b133...213

Skrevet

Seriøst? Puppene dine er jo kjempefine.

jeg skjønner helt alvorlig talt ikke hva du ikke liker ved dem. 

Hadde jeg vært mann, hadde jeg følt meg svært heldig om jeg fikk være i nærheten av dem. ;)

Du burde VIRKELIG jobbe med selvbildet ditt. hva er galt med litt selvaksept, liksom?

Tenk, plutselig er du 60 år og ser deretter ut. Da kan du vel fort angre på at du brukte tid på å hate puppene dine...

Anonymous poster hash: 8603d...eb6
Skrevet

Kjøp deg en bra BH, ikke operer.

Anonymous poster hash: a6f9c...16a

Skrevet

de puppene der var faktisk veldig fine ;-)

Skrevet

De så veldig veldig normale ut.

Skrevet

Jeg har operert og mine ser akkurat slik ut.. Du ser kvinnelig ut! Jeg er 26.

Ikke gjør noe med de, de ser flotte ut :)

Skrevet

Puppene er slappe og "tomme", men alikevel tunge. Ammet i nesten to år. Bruker nå 65G, mot 65E før graviditet (som og etter min smak var alt for stort. De var ganske slappe da og..)

Kjenner jeg har lyst til å gjøre noe med dem, for jeg hater dem. Virkelig. Er i tillegg singel, men har ikke lyst til å norn gang la en mann se disse....

(24 år, et barn, 160cm høy og 53 kg.)

ville du gjort noe med dem?Anonymous poster hash: db8a3...819

Du har fine pupper!

Sånn så mine ut for fire år siden, jeg savnet fylden i brystet på oversiden av brystknoppen. Idag innser jeg at jeg bekymret meg unødig. Jeg ville jobbet med å akseptere at tiden går..

Anonymous poster hash: f07c2...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...