Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg ønsker meg pulsklokke, og lurer på om dere har noen tips. Jeg har sett på Nike+ sportsklokke, noen som har erfaring med den? Lurer også på om dere har tips til fine løpesko for en som mest trolig underpronerer? Gjerne noen med litt spreke farger! Anonymous poster hash: 6356d...fb5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Ta en tur på løpelabbet og få de til å teste hvilke sko som passer deg. Både Garmin og Polar har gode pulsklokker. Anonymous poster hash: b376d...406
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg verken løper eller trener mye, men når det gjelder sko så er det vanskelig å si. Det kommer an på underlaget du skal løpe på, og hvordan føttene dine er.Jeg foretrekker Asics sko, de sitter best på meg, har også hatt et lite utvalg Nike jeg har vært fornøyd med.Jeg og samboer'n har hver vår Polar klokke med pulsbelte og er utrolig fornøyde. Har hatt min i 4 år, og samboern har vel hatt sin i 6 år eller noe. Han har også GPS til sin.
ØYNE Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Polarklokke-uten tvil! Alle modeller er gode. Modell avhenger av bruksområde. Jeg elsker Adidas Adizero, men det er ikke en nybegynner sko pga lite demping. Løplabbe er flinke!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har garmin forerunner og er superfornøyd. Liker godt å kunne følge med på ant km, kalorier etc mens jeg løper el sykler. På skofronten bruker jeg asics hel kayano, tror jeg er på mitt 6. par nå, veldig fornøyd :-) Men Anonymous poster hash: 05700...b06
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Polar. Helt klart. På mine bein fungerer Asics best. Men det er jo individuelt. Jeg er veldig fornøyd med veiledningen til de XXL ansatte og kunnskapen der. Uansett må du nok prøve og feile litt før du finner favoritt skoen. Anonymous poster hash: df2c1...e8e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har adidas supernova 6 (?) og elsker de, men de er ikke med støtte for underprononer eller hva det heter. Jeg fikk iallefall god hjelp i butikken og prøvde mange par sko før jeg bestemte meg... Anonymous poster hash: 62640...8bf
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Når det gjelder sko så må du finne ut om du overpronerer eller underpronerer og ut i fra det velge sko som passer deg. Jeg overpronerer og er veldig fornøyd med Asics gel kayano og gel noosa tri. Jeg har en polar loop som måler aktivitetsnivået mitt gjennom hele dagen og som kan kobles til pulsbelte til treningsøktene mine
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Anbefaler virkelig å dra på løplabbet for å finne sko som passer din fot. Jeg har gått bort ifra pulsklokke og bruker kun pulsbelte og polar sin app på telefonen. Anonymous poster hash: a1d8e...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå