Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg må bare spørre noen(dere), for jeg begynner faktisk å bli litt bekymret. På min side i sengen er det alltid "skittent". Ca der hvor overkroppen min ligger. Jeg dusjer hver dag som min mann også gjør. Men på hans side er det aldri så mørkt som på min. Jeg skifter sengetøy ca hver 14 dag. Hva i alle dager kan dette være? Jeg tenker jo kanskje hudkreft eller miljøgifter i kroppen.... Noe må jo det være. Jeg er ikke overvektig. Kan man virkelig gå til lege for dette? Noen andre som har sett noe slikt.....? Anonymous poster hash: 31520...14d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Du svetter vel mer enn han da? Anonymous poster hash: 8c0e2...496
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Min mann svetter mye på natta. Ikke jeg. Han har flekk. Ikke jeg. Anonymous poster hash: b9fad...4c1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Du svetter vel mer enn han da? Det kan det jo det være, har jeg ikke tenkt på engang... ;-) Anonymous poster hash: 8c0e2...496 Anonymous poster hash: 31520...14d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Ville byttet sengetøy hver uke, byttet til tynnere dyne og smurt meg med mindre krem? Anonymous poster hash: a1fbc...a3f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Ville byttet sengetøy hver uke, byttet til tynnere dyne og smurt meg med mindre krem? Anonymous poster hash: a1fbc...a3f Gode tips:) ! Trodde jo selvfølgelig det verste. Glad jeg ikke tok det opp med legen... ;-) hadde vært en smule pinlig! Jaja, da har jeg vel ett aldri så lite svetteproblem... Anonymous poster hash: 31520...14d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Samme her! Og jeg er veldig ren😍😍 Anonymous poster hash: 8b445...eb0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Smører du deg med bodylotion? Svette? tror ikke det er et symptom du trenger å ta opp med fastlegen iallefall Anonymous poster hash: df8f8...254
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Jeg bare slenger det ut i luften: poltergeist. Anonymous poster hash: 57360...8cf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Vel, jeg dusjer og vasker meg hver eneste dag jeg også, ofte skubber jeg med klut eller vott. Det kommer aldri frem noe møkk da, MEN de gangene jeg har olje i badevannet eller bodylotion med olje i, kan jeg skrubbe kluten brun! Oljen drar møkka ut av huden, noe som ser skikkelig ekkelt ut, men som er veldig behagelig etterpå. Så hvis du har hvitt laken, olje i på kroppen i form av krem eller noe vil jeg tro det er det som gir flekker. Anonymous poster hash: f8024...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå