Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Dette e vel igrunn bare ett lite klage sukk fra meg. Kanskje eg e heldig å få noen oppmuntrende ord eller råd tilbake... ;-) Har fått fryktelig vondt i nakken. Har hatt stiv nakke før, men dette føles verre enn en fødsel.. Legen mener det kan være kink/betennelse. En veninne sier det høres ut som d hun hadde hatt. Bare litt lenger ned i ryggen. Da satt hun i en stol hele tiden, og måtte ha hjelp til å reise seg derfra. Sov ikke på tre dager. Etter en uke klarte hun å sette seg i bilen pg reise hjem. Siden hun ikke vat hjemme da det begynte. Får ikke engang slappa av i musklene, ikke en eneste stilling det ikke gjør vondt i, dytta i meg en voltaren og to paralgin forte som eg har fått av legen. Men ingen virkning.. Lurer på hvor lenge dette skal vare.. Kjekt siden vi skal reise vekk på ferie på tirsdag, og fireåri gen går og teller ned og gleder swg. Håper det har komt seg til da. Er det noen som har vert borti det samme? Skyter intens smerte i nakken ved hver lille bevegelse. Tårene spruter omtrent. Sku egentlig, og har vert hjemme med smæen denne uken, og han har vert verdens snilleste og hjelpt mamma, men de neste dagene e eg redd samboeren må trå til og. Liker ikke at lillemann skal se mamma ha det vondt heller, og skjuler d så godt eg kan for han. Han bare hjelper meg ved å kle på seg litt mer selv å sånn, og løfte opp ting hvis eg mister noe på gulvet..:-) Noen gode råd? Sitter med ei nakke pute nå, sånn som man bruker i bil og på reise å sånn.. Hjalp litt, men ikke på smerten.. Veninna mi mente eg burde komt meg på sykehuset, kanskje eg hadde fått sterkere smertestillende da så musklene fikk slappe av, siden eg ikkje har sjangs til å få de til å slappe av nå.. Med en gang eg prøver å slappe av, skyter smertene i meg igjen... God feriestart ja... :-) Anonymous poster hash: 543c5...8b7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hei, har du prøvd kiropraktor? Hvis ikke, kan det anbefales:-) Anonymous poster hash: 79a6f...6ab
<3 2G <3 Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Ring en Naprapat i morgen! Behandling er gull!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Klarer jo ikkje bevege en milimeter på nakken uten at eg holder på å daue av smerte, og edet lurt å tirre en betennelse mer? Var til kiropraktor i går. Og er verre i dag.. Så ble litt skeptisk på at hun da har gjort vondt verre? Knekking av låst nakke og massasje på punkter. Får jo angst hvis noen ska ta i nakken min nå.. Hehe... Anonymous poster hash: 543c5...8b7
Monica Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Tror jeg hadde ringt sykehus, naprapat og akupunktør. Hadde nok prøvd alt i håp om å få hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Min mann har noen ganger hatt store problemer med nakken. Han får anfall som er så vonde at han gråter av smerte, og forsvinner bort. Det skyldes at den ene "puta" mellom to nakkevirvler sklir litt ut og bort fra der den skal sitte. Det har et navn som jeg ikke husker nå, men siste delen av navnet er noe med tortur (bare for å beskrive hvor vondt han får). Det er ingenting som hjelper mens det står på, uten å ligge fullstendig i ro til det går over. Men han har fått hjelp av naprapatbehandling i mellom anfallene, slik at de nå skjer fryktelig sjelden (heldigvis!), og han har lært teknikker til å bruke når han kjenner det kommer, slik at det ikke utvikler seg. Anonymous poster hash: 20c25...93f
<3 2G <3 Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Naprapat jobber mer med musklene rundt å ikke bare manipulerer ledd. Ikke uvanlig at det blir mer smerter etter Kiropraktor behandling. Men ikke opplevd det etter Naprapat.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Kortisonsprøyte er det noe som kan brukes/hjelper mot dette? Hi Anonymous poster hash: 543c5...8b7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Og må eg til legen igjen og få han til å henvise meg til sykehuset igjen, eller kan eg reise direkte dit? Eller må eg vi legevakten? Hi Anonymous poster hash: 543c5...8b7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Ring legevakten og hør, da får du hvertfall et svar fra de i dag God bedring! Anonymous poster hash: 4f907...5fb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Naprapat! Her kan du få akuttime hos naprapat og de jobber med musklene på en helt annen måte enn en kiropraktor. Anonymous poster hash: f4317...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå