Gå til innhold

har deres små baderinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det ikke er bra. Mine på 2 1/2 og 5 har aldri hatt men jeg vurderer det i år da vis kal være på hytta i tre uker (dårlig økonomi i år) hvor det ikke er så mye annet å finne på enn å bade... (i ferskvann)

Anonymous poster hash: cba69...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei. Livsfarlig.

Minsten på 5 år har armringer, de har de begge to bestandig hatt.

Anonymous poster hash: bde6e...3ee

Skrevet

Er jo ikke trygt i det hele tatt !

Ikke lenge siden en liten gitt gled ut og under baderingen og ble funnet på 3 meters dyp ... Synes din er for liten til badering.

Anonymous poster hash: bde6e...3ee

Skrevet

Er armringer bedre?

Skrevet

Skal de bade i ute i sjø/vann kan redningsvest være en god ting.

Anonymous poster hash: 113fc...b3e

Skrevet

Blir ikke redningsvest tungt og klamt?

Skrevet

Nei, som andre sier her så er de livsfarlige.. Mye bedre med armringer :) Du får kjøpt de for 20 kr på nille .

Skrevet

På babysvømmingen sier de at man ikke skal bruke armringer da de får en falsk følelse av hva de egentlig kan. Bedre med badering men da skal man selvfølgelig være i vannet sammen med barnet.

Skrevet

Bruk redningsvest 👍 Heller " tung og klam" , enn usikret. Jeg badet med redningsvest da jeg var liten , og husker bare at den var tung da man kom opp på land også ble man fort kald om man ikke tok den av når en skulle være ute av vannet en stund.

Anonymous poster hash: 0c6da...77b

Skrevet

Ja, men kun til leik på grunt vatn. Ho er berre to år, og er aldri lenger vekke frå oss enn ein meter under bading. Badering finst ikkje farlig om den blir brukt rett, altså som leike og ikkje sikkerhetsutstyr.

Ho likar armringar bedre, så baderingen er lite brukt. Armringar er heller ikkje meint som sikring, forresten.

Skrevet

Ehm.. bader dere ikke med ungene deres eller?
Hadde ikke sluppet min ut av syne hverken med badering, redningsvest eller armringer jeg.

Da vi badet i går ville min ha på både armringer og badering, det var helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...