Gå til innhold

Jeg hater det når mannen min spiser potetgull!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det knaser så ekstremt høyt at jeg får totalt fnatt! Han tygger litt med åpen munn, og du kan høre det over hele etasjen. I'm going mad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, jeg kjenner meg igjen!!! Min tar liksom sats for hvert tygg og det bråker voldsomt. Har nesten sluttet å kjøpe inn potetgull av den grunn:)

Skrevet

Dere er syke. Skaff hjelp.

Anonymous poster hash: 058ac...16f

Skrevet

Ha ha ha, jeg har lagt ned forbud mot chips for å unngå at jeg dreper han i vilt raseri. Han smatter og knaser noe helt vanvittig.

Heldigvis er det greit for ham, husfreden er viktigst ;) lyden går rett i nervesystemet mitt.

Anonymous poster hash: 1d587...0ee

Skrevet

Hahaha, artig. Er man i dårlig humør, er sånt veldig irriterende. Knekkebrød er heller ikke det beste. Begynner jeg å høre etter når mannen tygger knekkebrød med åpen munn......grrrr. Men det er sikkert like ille når jeg knasker ivei.

Skrevet

Jeg kan være i strålende humør, og selv da plager det livet av meg. Kjenner aggresjonen stiger proporsjonalt med mengden potetgull som blir spist. Bruker å vaske opp, rydde eller gjøre noe annet når han tygger og knaser som verst, men nå sitter jeg og ser kamp.

Skrevet

Kusina mi tygger knekkebrød mens hun snakker i telefonen. Ubeskrivelig irriterende jævlig!

Anonymous poster hash: cdbd1...fc6

Skrevet

*puh* bra det ikke bare er meg........

Skrevet

Jeg sitter av og til ubevisst å bare stirrer med åpen munn på min mann ifølge min datter. Han smatter altså så ufattelig ekkelt. Må oppleves.. eller jeg unner ingen det forresten.

Anonymous poster hash: e6b93...280

Skrevet

Melder meg inn i klubben jeg også. Min skal helst spise to never i ett jafs, og det høres godt..

Skrevet

Ja,  det er mye man skal irritere seg over... ;)

Anonymous poster hash: d2786...482
Skrevet

Min også! Han tygger så ufattelig høyt!

Anonymous poster hash: 9cd26...fd9

Skrevet

Broren min hatet da jeg spiste potetgull under oppveksten. Han ble dritforbanna og nesten voldelig.

Så jeg måtte suge på potetgullet. Ække særlig gøy det heller altså... ;-)

Skrevet

Jeg kan være i strålende humør, og selv da plager det livet av meg. Kjenner aggresjonen stiger proporsjonalt med mengden potetgull som blir spist. Bruker å vaske opp, rydde eller gjøre noe annet når han tygger og knaser som verst, men nå sitter jeg og ser kamp.

Samme følelsen her, det kan faktisk ødelegge en flott dag om det ikke er nok av andre lyder som overdøver ;) Vet jeg er gal med flaggermus ører ;)

Skrevet

Samme her. Kan umulig dele en skål med potetgull her i huset.

Kjøper sjelden potetgull, men har gått over til popcorn. ;)

Skrevet

Enda værre enn høy knasing er når mannen smatter med MASSE mat i munnen, ja halve brødskiva får plass i munnen.. da blir slafsinga deretter.

Anonymous poster hash: 8a67e...441
Skrevet

Her er det Tyrkisk pepper som snart gjør meg gal. Mannen kjøpte inn flere poser av dette godterier for noen uker siden, og nå smatter han på dem hver kveld. Først suger han litt på dem, men etter hvert som det "går hull i" dropsen starter han med å suge HØYLYTT (da får han det som er inni dropsen inn i munnen). Herregud, det høres ut som ei fløyte han suger på :(

HI, jeg føler med deg :P

Skrevet

Her er det Tyrkisk pepper som snart gjør meg gal. Mannen kjøpte inn flere poser av dette godterier for noen uker siden, og nå smatter han på dem hver kveld. Først suger han litt på dem, men etter hvert som det "går hull i" dropsen starter han med å suge HØYLYTT (da får han det som er inni dropsen inn i munnen). Herregud, det høres ut som ei fløyte han suger på :(

HI, jeg føler med deg :P

Hoho, dette er jo den eneste (og beste og riktige) måten å spise tyrkisk pepper på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...