Gå til innhold

Søster som ikke tar hensyn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 16 år...

Men når det går så langt at når vi er her i ferien (hos mor) så ligger hun og kjæresten til en hver tid og har sex... Jeg hører gang på gang. Lar de gi seg... Slutte å gjøre det når vi sitter i andre rommet og hører det tydelig. Gjerne med dør åpen.

Jeg har sagt ifra at sex kan de gjøre når de er alene eller i hvert fall ha igjen døra å være stille.

Det gjorde og fortsatt gjør jeg. Husker at det flaueste var om noen så meg ha sex i den alderen.

Sa ifra igjen i dag at jeg vil ikke bli "vitne" til noe slikt om vi skal overnatte der, i samme etasje og i to forskjellige rom men ingen dør (om du tenker deg stue og kjøkken), så får jeg beskjed om at da kan jeg heller ikke klage om jeg hører lyder.

For det var faktisk dems valg, sa hun...

(Vi har vært her flere dager, men må nå ligge i samme etasje)

Jeg vet vi er på besøk, men gang på gang skjer det. De kan ha sex, men er jeg for "ille" om jeg ikke vil høre på det?

Anonymous poster hash: da3e0...931
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier som Manuel : Que??????

Anonymous poster hash: 4b512...8d7

Skrevet

Hensynsløst. Og egentlig litt ekkelt. Mener ikke at sex er ekkelt, men altså, at hun ikke blir flau? Hva sier foreldra dine?

Anonymous poster hash: 8b86d...6cd

Skrevet

Her tror jeg foreldrene må inn i bildet...

Anonymous poster hash: 565e7...a45

Skrevet

Jeg er hverken konservativ eller prippen men dette synes jeg var sjokkerende - alt sammen (ikke minst alderen)!

Anonymous poster hash: 58837...abd

Skrevet

Er det mulig at søsteren din mangler hemninger, og eventuelt litt sosiale antenner? Dette kan jo ikke være normal oppførsel?

Jeg hadde aldri godtatt det. 

Anonymous poster hash: 39414...16e
Skrevet

Beklager det store mellomrommet, ser nå at tastaturet har vært helt på trynet.

Foreldrene er inne i bildet. I hvert fall mor her.

Foreldrene til kjæresten er etter hva jeg har hørt akkurat samme. Altså, gjør det samme, bråker like mye og tar ikke hensyn..

Men det som er "verst" er jo det at hun mener jeg ikke klage...

Hun er veldig slik at hun er bare seg selv, og ikke tar hensyn. Skal nevnes at bv, bup ++ er inne i famillien pågrunn av lengre perioder med skulk og det at vi har pratet med de ang oppførselen hennes tidligere...

Anonymous poster hash: da3e0...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...