Gå til innhold

Hvor er følelsene mine?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann. Han er vakker, han god og stabil jobb, bra økonomi, er snill og omtenksom, bryr seg veldig om meg og viser meg den respekten jeg fortjener. Han er PERFEKT, rett og slett. Han forteller meg daglig at han har falt for meg og at jeg lyser opp dagens hans. At jeg gjør dagene og nettene bedre, at jeg er perfekt. Han sender roser og kort med vakre setninger osvosv. Han ønsker å ha ett liv med meg og vi har akkurat samme mål, nemlig å etablere oss.

Allikavel sliter jeg med å finne følelsene. Jeg syns nesten at det er litt mas, har nettopp løyet og sagt at jeg sover slik at jeg slipper å snakke i tlf med han. Det skal sies at jeg aldri har møtt mannen, vi har kun snakket på sms og tlf... Vi skal møtes snart og jeg håååper følelsene kommer da... Men når jeg ikke har litt følelser nå engang, er det da noe håp om at de kommer når vi møtes? :( Synes skikkelig synd i han, han er jo bare god...

Anonymous poster hash: ec07c...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig kommer de ikke. Men, man vet aldri, så da skader det jo hvertfall ikke å møte han. Han kommer hvertfall ikke til å skjønne noe om du plutselig ikke ønsker å møte han likevell. 

Skrevet

For meg høres det ut som om han går litt for hardt ut med tanke på at dere tross alt ikke har møtt hverandre enda. Det kan bli too much for hvem som helst, og da skrur man gjerne av.

Jeg kom i kontakt med en slik på nettdating. Alt syntes perfekt, og jo nærmere møtet kom, jo mer "på" ble han. Han visste bare fornavnet mitt, men greide likevel å spore meg opp og sende en svær bukett røde roser, snakket om fremtiden - han hadde omtrent planlagt hele vår fremtid.

Jo mer "på" han ble, jo mindre følte jeg.

Når vi møttes ville han nærmest at vi gjorde "forholdet" offisielt der og da. Ble aldri et møte nr 2 mellom oss. Han ødela alt med å være ekstremt overivrig.

Minn ham på at det er umulig å vite hva noen av dere vil føle etter å ha møtt hverandre, slik at han ikke har urealistiske forventninger til første møte.

Om det klaffer så er det supert :)

Hvis det ikke klaffer fra din side, så kutt kontakten med ham, for de som er så overgira før man møtes kan være litt vanskelige å bli kvitt om man ikke er tydelig. Ikke gi ham forventninger om noe mer enn du kan gi. Får du ingen følelser, så ikke gå på akkord med deg selv.

Men håper det klaffer for deg - lykke til med daten :)

Anonymous poster hash: 51bd9...1f5
Skrevet

Herrefred. Må da møte han først da. Umulig å si noe før man faktisk har møttes....

Anonymous poster hash: caabf...aee
Skrevet

Se etter følelsene i klesskapet eller på kjøkkenbenken. Kanskje du har glemt de der.

Anonymous poster hash: 1798e...5b6

Skrevet

Hvordan i all verden skal man kunne føle noe for en man ikke har møtt?!

Anonymous poster hash: e8bc5...bf8

Skrevet

Men herregud da, dere kjenner jo ikke hverandre en gang.

Mannen virker halvsprø.

Skrevet

Sier som de andre, du må jo møte han først!

Skrevet

Det er vel ikke akkurat stor sjanse for at du blir forelsket i han når dere møtes, om du ikke har blitt det til nå... 

Anonymous poster hash: a3c5f...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...