MammantilNurket Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Noen ganger får jeg "snapper" som fungerer som bildeserier med tekst osv. Synes de er så koselige - spesielt nå i sommer som alle er på ferie på hver sin kant veldig hyggelig å få bilder av badene smårollinger, grilling i parken og sykkelturer. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Er det en egen app?? Jeg har Iphone 5s. Bill.mrk. "Teknisk retardert og særs takknemlig for svar" Endret 9. juli 2014 av MammantilNurket
Optatium Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 En person har sendt deg flere snaps og de legger seg da etter hverandre. Det betyr at hvis du sender fire snaps til Line vil disse legge seg som bildeserie :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Du sender bare flere snapper til samme person. Hvis vedkommende er litt treg å åpne de, vil de komme som en serie. Når du skal åpne en serie av bilder er hver snap er som regel på ti sekunder, så hvis du blir lei av å se på et bilde trykker du bare på firkanten som teller ned sekundene det er igjen av visningen. Husk å alltid holde en finger på displayet og trykke med en annen finger. Anonymous poster hash: 61c49...54e
MammantilNurket Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2014 Tuuusen takk for svar, snille dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå