Gjest Sommerfuggel Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hei! Joda, hun er fortsatt brukermoderator Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Cat.68 Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Heisan...! Joda jeg er fortsatt brukermoderator. Jeg har ferie og er derfor ikke like tilgjengelig her inne for tiden.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har ferie Kos deg! Håper du har det strålende fint der du er nå. Det er du vel forunt! Anonymous poster hash: 928e6...0af
Cat.68 Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Tuuuuusen takk, det var hyggelig å høre Vi har strålande vær og jeg storkoser meg med familiebesøk fra Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå