Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Vi skal bo ett par netter i abra havn. Må ha med vogn siden minste kun er 2 mnd. Vi skal være med kaptein sabeltann båten den ene dagen. Noen som vet hvordan det er med vogna da? Kom på nå at det er jo ikke sikkert det er plass til en stor simo vogn på den båten;) mulig det er flere som har vogn og;) Anonymous poster hash: 2f70a...95b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Ta med bæresele Anonymous poster hash: d835f...2ee
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Ta med bæresjal. Anonymous poster hash: 93d00...592
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Ja har en bæresele, så får nok satse på den da:) Anonymous poster hash: 2f70a...95b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Vi fikk med vogn på båten, men det er viktig å være tidlig ute! Tror det er kun plass til to vogner. Anonymous poster hash: da8e5...025
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Vi var der forrige uke, fikk beskjed om at alle vogner måtte stå igjen i Abra Havn når vi gikk ombord. Ei hadde med bilstol så jeg, så det eller bæresele vil vel være best. Anonymous poster hash: 74049...d79
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Tviler på at bæresele er lurt dersom det blir veldig varmt. Anonymous poster hash: 2885f...508
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Vi var der i fjor, og måtte sette igjen vogna fra "kjuttavika" iallefall :-) fikk heller ikke ha med vogna heeeelt inn på Kaptein Sabeltann-showet, men det er jo forståelig... Anonymous poster hash: 4d135...04d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Ja det har jeg også lurt litt på.. har en ergobaby bæresele, som vi har prøvd litt nå, men det må da bli veldig varmt? Men hva gjør folk da? Hvis de ikke får med vogna, og det blir for varmt med bæresele.. Det er forresten på morgenen vi skal kjøre båten, til frokosten. Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 2f70a...95b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Det er jo ikke langt å gå. Sett vogna igjen, ta båten over sammen, og så jogger en av dere voksne tilbake og venter vogna. Det tar max ti minutter tilsammen Anonymous poster hash: fa4b2...fb2
kråkemamma Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Vi måtte bli med båten tilbake til abra havn etter frokosten. Dette på grunn av at de ikke kunne sjekke billetter fra sabeltanns rike men at vi måtte inn hovedinngangen som alle andre.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Hehe, er det sant? Jeg aner jo igrunn ikke hvor vi skal eller hvordan det ser ut har vært i dyreparken, men ikke i abra havn. Så man kan altså gå fra abra havn og til denne frokosten? Ja da ble ting litt annerledes, og lettere Hi Anonymous poster hash: 2f70a...95b
mamma_til_verdens_beste Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Båten er ikke veldig stor akkurat, og det er trangt nok som det er på den.Da vi var der fikk absolutt ingen ta med vogn, den måtte settes igjen på kaia.Kan man ikke ha babyen i bæresele så får man holde den i armene sine eventuelt da, men litt lite praktisk hvis det regner, da man ikke har tak over hodet.
kråkemamma Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Om du har den tidligste frokosten er parken ikke åpen enda. Da må du ta båten. Og båtturen er jo en del av stemningen:) Så tar dere båten tilbake og plukker opp vogna. Så er det ca 10 min å gå på barnebein til parken
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Frokosten er i abra havn, inne på restauranten. Det er såpass tidlig på dagen at baby ikke blir kokt i bæretøy, vi fikk ikke vogn i båten. Jeg brukte sjal på min på 3 mnd, gikk veldig fint Anonymous poster hash: c3584...799
kråkemamma Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 SjørøverFrokosten er ikke i abra havn men i sabeltanns rike inne i dyreparken.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Det er jo båten som er det mest fantastiske!!! Vi hadde tidligste frokost, satt på med båten etter åpnings showet i Abra - helt magisk med sol og blikkstille vann, tidlig på morgenen. Så var det frokost i Bella og Gustos Vertshus inne i parken før vi fikk være med på tokt i Sorte dame med skattejakt. Ble satt av i Abra Havn. Sist var skattejakten inne i parken og man kunne sjekke billettene der og komme inn før køen, men også da kunne folk velge å bli med båten tilbake. Jeg ville satt fra meg vognen i Abra, tatt bæresele på frokosten og hentet vognen og spasert de 10 min det tar til hovedinngangen etterpå. Viktigst: Gled dere!!!! Det er et fantastisk eventyr for alle!! Anonymous poster hash: 590b5...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå