Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Vi er på ferie hos mine foreldre. Jeg skulle nettopp legge datteren min på tre år. Hun får fortsatt litt pupp ved sengetid og jeg hadde lagt meg i senga med puppene bar. Jeg ventet på at datteren min skulle komme og legge seg, da jeg hørte at noen kom inn på rommet. Jeg ser opp og ser rett inn i min fars forskrekkede blikk. Han ble så flau, og rygget rett ut av rommet:/ Hjelp, nå tør jeg ikke gå ut av soverommet , tror jeg blir her for alltid Husk anonymknappen nå. Anonymous poster hash: 1bfcc...a8c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 He,he, syns ikke det var så flaut, jeg, men så har jeg aldri brydd meg så mye om folk ser meg mer eller mindre naken;-) Gjør det egentlig noe at faren din har sett frontpartiet ditt, da? Anonymous poster hash: d8801...43c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Det mest sjokkerende er at du enda gir ungen din på TRE ÅR pupp. Tipper faren din fikk mer sjokk av det enn å se pupper alle likevel har. Anonymous poster hash: e0de2...caa
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Hehe, komisk! Han ble nok pinlig berørt han også. Hadde bare latt som ingenting. Anonymous poster hash: d1e57...74f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Haha. Håper du er et troll som startet denne tråden for å få i gang NOE. Amme en på tre år. Grøss... 😂 Anonymous poster hash: efee5...4e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Det mest sjokkerende er at du enda gir ungen din på TRE ÅR pupp. Tipper faren din fikk mer sjokk av det enn å se pupper alle likevel har. Anonymous poster hash: e0de2...caa Enig i denne. Og at du ligger med matfatet klart, liksom, heller enn å vente til ungen selv spør. Anonymous poster hash: 2de50...d54
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Sykt å amme en treåring, enda sykere å ligge klar og vente på at barnet skal komme inn på rommet! Skjønner godt faren din ble sjokkert, det tror jeg alle hadde blitt. Anonymous poster hash: 9fa64...aac
Edelweis Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke sykt å amme en 3 åring. Slutt å tulle. Hi, det hadde vært værre om det var svigerfar eller hva? :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Jo! Det er sykt å amme en unge på 3 år! Anonymous poster hash: 2fffe...1d7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Eh, jo. Det er rimelig spesielt å amme en treåring. Blir faktisk litt kvalm av å tenke på det, hva er poenget liksom? Anonymous poster hash: e0de2...caa
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke sykt å amme en 3 åring. Slutt å tulle. Hi, det hadde vært værre om det var svigerfar eller hva? :-) Haha. Jooooo. Det er creeeeepy så det holder. Spesielt det faktum at hun ligger som et koldtbord i senga og venter til ungen er klar. Anonymous poster hash: efee5...4e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke sykt å amme en 3 åring. Slutt å tulle. Hi, det hadde vært værre om det var svigerfar eller hva? :-) Haha. Jooooo. Det er creeeeepy så det holder. Spesielt det faktum at hun ligger som et koldtbord i senga og venter til ungen er klar. Anonymous poster hash: efee5...4e6 Tror det kvalifiserer som en varmrett. Anonymous poster hash: 2de50...d54
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor i all verden ammer du en treåring?? Skjønner godt at faren din fikk sjokk.... Anonymous poster hash: 3aef5...26b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Æsj.. Lurer på om hun ikke har en mann som kan tilfredsstille behovene. Man ammer ikke så store barn. Anonymous poster hash: 9fa64...aac
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Hahahha, jeg ler meg ihjel. "ligger i senga som et koldtbord".. xD xD xD Anonymous poster hash: 73588...af9
*Miss Marple* Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tror dere er helt sprø! Kvalmt og ekkelt å amme et lite barn på tre år i et privat rom? At hi burde ha en mann som dekket behovene? Er dere fullstendig syke i hodet? For et sykt og forvridd syn dere har på bryster og hva de er ment for! Skremmende! Og hi, vær glad det ikke var svigerfar du 😜 da hadde jo nok blitt litt rød på ørene😝
Edelweis Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Det er ikke sykt.. nå må dere virkelig våkne opp å forstå hva bryster er til for. Mye annet er sykt her i verden, men å amme barnet sitt er ikke det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Sykt å amme en tre åring?? Herregud.... Skjønner ikke hva som er så sykt med det.. Det som er sykt er de som syns det er sykt.. Hah! Anonymous poster hash: dd872...7c7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Det kan umulig være bra for en treåring å få melk etter tannpussen! Anonymous poster hash: a383a...538
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Det kan umulig være bra for en treåring å få melk etter tannpussen!Anonymous poster hash: a383a...538 Med tanke på tennene, altså. Anonymous poster hash: a383a...538
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #21 Skrevet 9. juli 2014 Min toåring får tannpuss i senga etter flaske, så hvis hi pusser tennene på barnet etter amming gjør ikke det noe for tennene. Med mindre du fortsatt nattammer og? Kan jeg spørre om en ting til deg hi? Er barnet ditt friskere enn andre treåringer du kjenner? Amming skal jo være bra for immunforsvaret, så bare lurer kunne virkelig ønske sønnen min var mer frisk, fikk bare ammet han til 10 mnd, etter det begynte sykdommen å komme i ett kjør. Anonymous poster hash: fe6b2...28b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #23 Skrevet 9. juli 2014 Dette er faktisk litt ekkelt. En treåring, nei, det er i lengste laget altså.. Og i tillegg at du ligger i senga med brystene bar, klar til at ungen skal koble seg på, nei grøss.. Det er ikke vanlig? Anonymous poster hash: 95eba...d5a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #24 Skrevet 9. juli 2014 Dette er faktisk litt ekkelt. En treåring, nei, det er i lengste laget altså.. Og i tillegg at du ligger i senga med brystene bar, klar til at ungen skal koble seg på, nei grøss.. Det er ikke vanlig? Anonymous poster hash: 95eba...d5a Hva har skjedd med deg som har et så unaturlig forhold til kropp? Anonymous poster hash: d7b79...76d
Salomine Skrevet 9. juli 2014 #25 Skrevet 9. juli 2014 Det er nok ingen ønskesituasjon at far ser en med puppene bare slik, litt annerledes hvis du var i gang med amming. Men pytt,pytt. Hadde vært verre om det var svigerfar ja .Kan jo fortelle at jeg ble oppfordret av helsesøster til å amme til 3 års alder. Nå blir det sannsynligvis ikke slik for jeg fikk en infeksjon med langvarig antibiotika behandling som ikke er forenlig med amming dessverre. Vesla er 20 mnd, og spørs om hun er interessert i amming når min antibiotika-kur er over. Men amming og immunforsvar tror jeg på, for flere av oss andre i huset har vært syke flere ganger og hun har ikke hatt så mye som en forkjølelse enda. Nå gruer jeg bare til å se om sykdommene dukker opp etter hvert som amming er opphørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå