Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter i en ny lærerstilling 01.08.14. Men jeg starter jo egentlig ikke å jobbe før 13. august. Jeg har ikke spurt når første lønn kommer. Tror dere jeg kan forvente lønn i august, eller kommer den først i september?

Anonymous poster hash: 02d9c...3a9
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis du har fastlønn vil jeg tro august

Skrevet

Kommer i august lønna

Skrevet

ser du har samme spørsmål som meg :) regner med at de fleste på "lønning" er i ferie nå, men skal prøve å ringe dem i morgen. Kan nok variere fra sted til sted. Jeg har ikke sendt inn arbeidsbekreftelser fra tidligere arbeidssteder, så vet ikke om de utbetaler lønn før de har fått det...? Eller om de etterbetaler det jeg går opp pga. ansiennitet. Har ikke regnet med lønn i august, så tar det som en "bonus" om den kommer :D

Anonymous poster hash: 02d9c...3a9
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hos oss betaler vi minstelønn frem til vi har dokumentasjon, så etterbetaler vi når de er kommet

Skrevet

Nye ansatte er ansatt fra 01.08.14 med mindre noe annet er spesifisert i kontrakten. Du får lønn i august. :)

Skrevet

Du får full månedslønn i august, men hva lønna er avhenger av ditt utdannelsesnivå.

Skrevet

Det spørs om du har levert fra deg alt av attester slik at de kan melde deg inn. I den statlige etaten hvor jeg jobber må jeg som melder inn ny-ansatte ha fått alt slik at jeg kan få sendt det inn FØR den 15 mnd før første lønn.

Er det ansatte som er trege med å levere inn attester slik at jeg ikke får utregnet ansiennitet, så tar det også ditto lang tid å få den første lønna.

Anonymous poster hash: 692b0...e90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...