Gå til innhold

Sluttet på p-ring - brun utflod


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med nueva ring for tre uker siden, fikk mensen slik som vanlig, men den gikk gradvis over til brun utflod som er tykk og noen ganger til og med nesten sort, noen som aner hva dette skyldes?

 

Virker som kroppen min ikke aner hva den skal gjøre nå som den ikke får hormoner.



Anonymous poster hash: cc620...70f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig både ved slutt av hormonpreperater og uten! Det brune/svarte er gammel blod som kroppen kvitter seg med! Det er helt ufarlig! Du kan oppleve dete utenom mensen også,helt til syklusen stabiliserer seg, og det kan ta noen mnd etter av man har gått på hormon preperater!

 

Anonymous poster hash: a9fa1...cc2

Skrevet

Takk for godt svar :)

Kan en da risikere å ha dette i flere mnd før det stabiliserer seg? og vil en få eggløsning når dette pågår?



Anonymous poster hash: cc620...70f
Skrevet

Takk for godt svar :)Kan en da risikere å ha dette i flere mnd før det stabiliserer seg? og vil en få eggløsning når dette pågår? Anonymous poster hash: cc620...70f

Ja det kan hende at det vil gå noen mnd, men det kan også være at det kun er nå i begynnelsen, dette vet man aldri, men poenget er at det uansett er helt normalt :) i utgangspunktet så får du EL hvis mensen har kommet tilbake, men selv med mensen så er det ikke alle som slipper egget under EL.

 

Anonymous poster hash: a9fa1...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...