Gå til innhold

Tennene er så langt fra hverandre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spørsmål kanskje.. Men baby på 10 mnd begynner å få fortennene oppe i munnen, men de er så langt fra hverandre! Møtes ikke på midten liksom, sånn som nedetennene gjør. Vil det rette seg, eller bør jeg begynne å spare til tannregulering? :)

Anonymous poster hash: b1985...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tennene er egentlig i forandring helt til alle er på plass, så dette forandrer seg. Det kommer jo tenner på siden som dytter på de i midten...

Men å spare litt penger med tanke på bl.a regulering, konfirmasjon og andre større utgifter som kommer etterhvert er nok ikke så dumt. Vi har spart 300 kr hver i måneden fra nyfødt med tanke på nettopp slike ting, bare reguleringen til eldstemann kommer på ca 21.000 kr.

Anonymous poster hash: 37965...c8e
Skrevet

Sånn var begge mine å, syntes det var kjempesøtt når de vokste ut jeg :) Men de vokste fort sammen. Så ikke bekymre deg for det.

Skrevet

Sikkert alltid greit å ha spart opp litt penger, men tror ikke jeg ville kalt sparekontoen "tannreguleringspenger" basert på fortennene til en 10månding.. Synes alle babyer og småbarn har glippe mellom spesielt de to fremste tennene oppe, er bare søtt det :)

Skrevet

det kan rette seg:) jeg hadde stort mellomrom mellom fortenne oppe, det var de nye som kom etter melketennene. Pappa spurte tannlegen om det var noe de måtte gjøre noe med, men han mente det ville rette seg når de nye tennene kom og dyttet på de andre. og det gjorde de, har ikke mellomrom i dag

Anonymous poster hash: e47d1...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...