Gå til innhold

Takler ikke mannen til venninnen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Danmark med et vennepar og i sisteliten ble enda et vennepar invitert. Problemet er bare at mannen til det siste venneparet er en ufordragelig type, som vi 4 andre egentlig ikke liker. Men vil jo gjerne ha med kona. Jo nærmere vi kommer turen jo mer gruer jeg meg. Har virkelig ikke lyst til å droppeturen for den er allerede betalt og jeg har gledet meg.

Måtte bare få det ut. Noen som har slike i sin omgangskrets?

Anonymous poster hash: c608b...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det han gjør? Har folk i min omgangskrets jeg irriterer meg grønn over, men jeg treffer de heldigvis ikke hvis ikke jeg må ;)

Anonymous poster hash: 37cef...bfd
Skrevet

Da prøver du å gjøre det beste utav det. :)

Overhør og overse ham det beste du klarer, kun høflighetsfraser. :)

Og kanskje kan du og din familie gjøre litt ting på egenhånd? man trenger ikke omgås med de man reiser med hele tiden. :)

Skrevet

Han er:

-bedreviter

- rett ut frekk og uhøflig

-ingenting er bra nok

- all mat er vond

- driter ut kona si i alles nærvær

- overtar alle samtaler med ting bare han bryr seg om.

Anonymous poster hash: c608b...c4e

Skrevet

Da syns jeg du skal behandle han som han behandler deg :) Hadde hvertfall jeg gjort. Hadde behandlet han som et barn faktisk. Hvis ikke han liker maten så sier du: Jammen så flink lille bosselosse som smakte, flinke lille gutten :) Osv...

Anonymous poster hash: 37cef...bfd
Skrevet

Ingen av dere liker ham, men han ble invitert med på ferietur?? Da får dere bare holde ut. Dere har valgt frivillig å tilbringe ferien sammen med ham

Anonymous poster hash: 9041a...6c7

Skrevet

Allier deg med alle de andre, hver gang han setter i gang enten går dere eller ber han klappe igjen.

Anonymous poster hash: 560c9...b72

Skrevet

SI FRA!

Fortell ham det når dere synes han går over streken, og spør han om han virkelig synes han er noe særlig å være med når han ikke kan oppføre seg som folk. Enten blir han dritsur, eller så får han seg en oppvekker. Blir han sur blir han neppe verre å være med enn om han får dure på som han vil, kanskje han til og med holder kjeft resten av turen om han blir sur nok.

Anonymous poster hash: 77f74...8cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...