Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Vi skal til Danmark med et vennepar og i sisteliten ble enda et vennepar invitert. Problemet er bare at mannen til det siste venneparet er en ufordragelig type, som vi 4 andre egentlig ikke liker. Men vil jo gjerne ha med kona. Jo nærmere vi kommer turen jo mer gruer jeg meg. Har virkelig ikke lyst til å droppeturen for den er allerede betalt og jeg har gledet meg. Måtte bare få det ut. Noen som har slike i sin omgangskrets? Anonymous poster hash: c608b...c4e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hva er det han gjør? Har folk i min omgangskrets jeg irriterer meg grønn over, men jeg treffer de heldigvis ikke hvis ikke jeg må Anonymous poster hash: 37cef...bfd
*Nøtta* Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Da prøver du å gjøre det beste utav det. Overhør og overse ham det beste du klarer, kun høflighetsfraser. Og kanskje kan du og din familie gjøre litt ting på egenhånd? man trenger ikke omgås med de man reiser med hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Han er: -bedreviter - rett ut frekk og uhøflig -ingenting er bra nok - all mat er vond - driter ut kona si i alles nærvær - overtar alle samtaler med ting bare han bryr seg om. Anonymous poster hash: c608b...c4e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Da syns jeg du skal behandle han som han behandler deg Hadde hvertfall jeg gjort. Hadde behandlet han som et barn faktisk. Hvis ikke han liker maten så sier du: Jammen så flink lille bosselosse som smakte, flinke lille gutten Osv... Anonymous poster hash: 37cef...bfd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Ingen av dere liker ham, men han ble invitert med på ferietur?? Da får dere bare holde ut. Dere har valgt frivillig å tilbringe ferien sammen med ham Anonymous poster hash: 9041a...6c7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Allier deg med alle de andre, hver gang han setter i gang enten går dere eller ber han klappe igjen. Anonymous poster hash: 560c9...b72
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 SI FRA! Fortell ham det når dere synes han går over streken, og spør han om han virkelig synes han er noe særlig å være med når han ikke kan oppføre seg som folk. Enten blir han dritsur, eller så får han seg en oppvekker. Blir han sur blir han neppe verre å være med enn om han får dure på som han vil, kanskje han til og med holder kjeft resten av turen om han blir sur nok. Anonymous poster hash: 77f74...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå