Gå til innhold

Min nye kjæreste snakker om ALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er uvant. Han kan si ting som at han liker analsex, at han liker sex dagen derpå, at han vil vi skal gå på sexshop ... Han er ikke en ekkel gris, men snill og omtenksom.. Likevel er det rart når noen snakker slik. Han har hatt en del partnere og det har jeg også. Så da er det greit å være 'like', men det er uansett litt rart å snakke så åpent om fortid og fremtid mtp sex.. Hva ville du reagert på hvis noen snakket så åpent og fritt om disse tingene?

Anonymous poster hash: bed32...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han stoler på deg, føler seg komfortabel med deg og ønsker å være åpen?

Skrevet

Ja, kanskje det;) Det hadde jeg ikke tenkt på..

hi

Skrevet

Herregud.. Med SÅ mange her inne somikke klarer å ha noen form for kommunikasjon med partneren sin om sex så skal du vist være sjeleglad for at han i det hele tatt gidder å si slike ting!

Åpenhet er viktig!

Anonymous poster hash: cf66f...e0d
Skrevet

Så lenge han ikke virker ensporet, er det nok bare en fordel :)

Skrevet

Hvis "ALT" bare handler om sex er det jo litt pussig.

Skrevet

Hvis "ALT" bare handler om sex er det jo litt pussig.

Haha!! :-)

Anonymous poster hash: 5e3c1...a85

Skrevet

Hehe. Jeg ville nok reagert negativt hvis det var i et helt nytt forhold ja. Ser liksom for meg mannen min jeg nå, å prøver å se for meg han snakke slik til meg på første date. Tror ikke det ville blitt flere dater jeg da. Greit nok å være ærlig men et sted går grensen.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Så lenge han ikke sier det for å mase/presse frem analsex og diverse annet er det greit. Hvis han allerede nå prøver å trumfe gjennom sexløsninger som går på akkord med det du ønsker i et forhold, er det ikke greit.

Skrevet

Men når det er kjæresten hennes, så er det vel ikke første date. Og så lenge sex ikke er det eneste han prater om, så er det da veldig fint med en mann som kan prate om alt. Jeg vil gjerne ha en sånn selv.

Skrevet

Hi her:) Vi har vært sammen en måned og det gjelder ikke bare sex da, men det er det som en mest legger merke til. Det er vel kanskje fordi jeg i forrige forhold nærmest måtte skjule at jeg hadde en fortid. Det kjennes rart når han så åpent sier at han er glad i sex og hva han liker og hva han har gjort før. Jeg blir litt flau på en måte. Tror det bare er sunt for meg. Ut av komfortsonen?! :))

Skrevet

Jeg er ikke så interessert i hva de har gjort før, det angår meg ikke. Det kan du si om du synes det er ubehagelig.

Å vite hva han liker er jo bare en fordel, og jeg ville gjerne hatt en mann som kunne prate om alt.

Min prater bare om praktiske ting.. :(

Anonymous poster hash: 4a115...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...