Gå til innhold

Sliten etter snart tre uker ferie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg da en dårlig mor? Vi har feriert alene med gutta på to og fem nå og har et par dager igjen. Har bodd i telt, vært på standen, besøkt svigers noen dager.. Etc.. Men nå er jeg så sliten av guttene mine! Alt jeg ønsker er en rolig dag med husarbeid og å være mutters alene!!

Anonymous poster hash: a0f73...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noen som kan ha de over en natt eller to?

Så kan du slappe av og kose deg litt helt alene 😊

Skrevet

Samme her, bare at mine er straks 2 år og 3,5 år. De krangler fra de står opp til de legger seg. Jeg er skutt! Har opplevd masse, og trenger minst 1 uke til å komme meg på ☺

Skrevet

Nei, det er det vi ikke har :-) Trodde kanskje svigers ville tilby seg, men de var for slitne.. Jeg har ingen foreldre. Men det høres veldig deilig ut med noen dagerfor seg selv!!

Skrevet

Vi har barna hjemme i 8 ukers ferie og elsker det! Vil ikke at sommeren skal ta slutt..

Anonymous poster hash: 1cf74...39c

Skrevet

Vi har barna hjemme i 8 ukers ferie og elsker det! Vil ikke at sommeren skal ta slutt..

Anonymous poster hash: 1cf74...39c

Hvor gamle er de da? og har du noen tips? :)

Jeg synes det var ille før, men blir likere når de blir eldre :)

Anonymous poster hash: d3bcd...db3

Skrevet

Godt vi er flere superfries! Gutta mine krangler også hele tiden. Av og til løper de etter hverandre litt.. Men ellers er det mest biting og dytting og slåssing. Jeg tror det blir lettere når de blir litt eldre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...