Gå til innhold

VG+ Tre mødre - en donor.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen legge ut teksten her?

 

Anonymous poster hash: 544ef...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

 

 

Anonymous poster hash: 544ef...8bb

Skrevet

Koster deg bare 5 (fem!) kroner å få lest. Eventuelt 35 kroner for å få lest alt på VG+ i en uke.

Sorry for at jeg er litt brysk, men... Jeg synes du er litt gjerrig når du ikke en gang gidder betale 5 kroner for å få lest noe som er viktig for deg. :P



Anonymous poster hash: 451c2...884
Skrevet

Hvis du vil ha teksten kan du betale. Tror ikke VG eller de betalende leserne synes det er ok om folk kopierer inn teksten her. Jeg tenker også mange ganger at noe på vg+ eller Dagbladet+ der interessant ut, men jeg betaler ikke så da kan jeg ikke se det.

 

Anonymous poster hash: 32243...eca

Skrevet

Det er da ikke lov å kopiere teksten hit, det er VG som eier den og skal du lese den må du betale for den!

 

Skjønner ikke denne greia med at folk ikke skal betale for nettavisene, mener dere at journalistene skal jobbe gratis?



Anonymous poster hash: c32c3...cd3
Skrevet

 

Koster deg bare 5 (fem!) kroner å få lest. Eventuelt 35 kroner for å få lest alt på VG+ i en uke.

Sorry for at jeg er litt brysk, men... Jeg synes du er litt gjerrig når du ikke en gang gidder betale 5 kroner for å få lest noe som er viktig for deg. :P

 

Anonymous poster hash: 451c2...884

Det var jeg ikke klar over. Trodde jeg måtte binde meg for minst 1 mnd.

Mente ikke å virke gnien. Jeg har bare sett at folk har limt inn tekst fra VG+ her før. Beklager.

 

Anonymous poster hash: 544ef...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...