Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hva syns du? Anonymous poster hash: ffd3a...c40
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Bra budskap men de får jo ammemafiaklubben til å fremstå som enda mer koko enn de allerede er...! Hjelpes for en tragisk video!! Anonymous poster hash: 6ca20...15e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Haha, det må være noe av det kleineste jeg har sett. Hadde dødd av skam om jeg hadde vært med i den videoen der Anonymous poster hash: a5f43...e5a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Han fyren fremst var ihvertfall klein Men fra spøk til alvor. Damene bak videoen medvirker på en episode av trolljegerne på tv3. Både de og familien deres har blitt hetset og truet pga denne videoen... Fatter ikke hvorfor amming er så jævlig sårbart emne for enkelte. HI Anonymous poster hash: ffd3a...c40
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Jeg syntes den var vittig. Og budskapet er jo viktig. Det er ingenting å skamme seg over Anonymous poster hash: b0f97...ccc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Budskapet er jo bra. Men selve videoen virker litt flat? De går ikke all in her. Videoen hadde mulig blitt bedre med mer trøkk? Så den på Trolljegerne, og forstår ikke at noen kan hate den SÅ mye...? Anonymous poster hash: 7faa0...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå