Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Må jeg det? Varmt i Trondheim i dag! Anonymous poster hash: 20f28...623
*Miss Marple* Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor må du det? Ha på lite klær og søk skyggen når du kan. Deilig med sommer ☀️
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor det? Er ungen i vogna blir det lite sol på ungen. Solhatt. Dra til en park og sett dere ned i gresset og kos dere Aldri sitti inne en varm dag med mine fire Anonymous poster hash: 853b9...70c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg sitter inne. Har baby på 1mnd og det er bare gråt og uro døgnet rundt. Har heldigvis noen "kalde" rom i huset. 😞 Anonymous poster hash: 023d3...337
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor i alle dager sitter dere inne? Er jo drepende varmt, ut på tur og få frisk luft! Anonymous poster hash: 745b7...84d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt. Anonymous poster hash: 3db2b...107
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt. Anonymous poster hash: 3db2b...107 Dem? De får barn....etc Anonymous poster hash: 8a78a...dad
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Enig i det, men det oppleves ikke som "frisk luft" når det eneste jeg gjør er å gå på, for så fort vogna står stille er det gråt igjen. Og babyen får feber av varmen, så jeg trenger å kunne gå på kalde rom med han innimellom jeg. Anonymous poster hash: 023d3...337
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt.Anonymous poster hash: 3db2b...107 Dem? De får barn....etcAnonymous poster hash: 8a78a...dad Ta ansvar, bli norsklærer. Siden det plager deg Anonymous poster hash: 3db2b...107
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er hjemme med en toåring og en 4-mnd baby. Vi er mest ute på morgenen, og har "siesta" ca mellom kl 12-14/15. Da er vi inne/sover eller handler på butikken. Det er 30 gradee her i dag....... Anonymous poster hash: 89ce5...b5b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Jeg og sitter inne i dag. Har en 10 dager gammel baby og det er varmere ute enn inne. Babyen ligger bare i bleien, så å ha hn ute nå er uaktuelt. Ser ingen grunn til at vi begge skal tvinge oss selv til å sitte ute å svette, når jeg missliker at det er så varmt som nå og baby tydelig blir ukomfortabel. Gjør som DU føler er best:) Anonymous poster hash: 4c446...a78
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er inne med min på 7.5 mnd på sånne dager HI. Vi bor også i Trondheim. Det er så og si vindstille her og få skyer. Det blir glovarmt i vogna. I solveggen her er det 43 grader. Hvis du føler det blir bare stress så hold deg inne. Vi har gjennomlufting i huset og aircondition. Det er mye bedre for babyen min å være i skyggen inne i behagelig temp enn ute i steiksol og glovarme, jeg har strengt tatt ikke behov for å være ute for å steke meg jeg heller.. Anonymous poster hash: fa4ce...fc9
☆☆☆ Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Mi på 7.5 mnd har vore i plaskebassenget innimellom for å kjøle seg ned, ho kosar seg i varmen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Jeg går og tar meg en dukkert nedenfor huset i kveld når babyen sover istedet Anonymous poster hash: fa4ce...fc9
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt. Anonymous poster hash: 3db2b...107 Det gjør de nok ikke, men de er heller ikke ute med småbarn på dagtid. Jeg skjønner faktisk ikke den norske greia med at man mååå være ute bare fordi det er sol og/eller varmt. Vi fremstår nok som rimelig tullete for de som ikke er født her. Vær inne når det er varmt, ta en trilletur i kveld om du trenger litt luft :-)
Gjest Julia1984 Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt.Anonymous poster hash: 3db2b...107 Det gjør de nok ikke, men de er heller ikke ute med småbarn på dagtid. Jeg skjønner faktisk ikke den norske greia med at man mååå være ute bare fordi det er sol og/eller varmt. Vi fremstår nok som rimelig tullete for de som ikke er født her. Vær inne når det er varmt, ta en trilletur i kveld om du trenger litt luft :-) Det har da virkelig noe med at vi ikke er bortskjemte med slike dager i Norge. Vi har laaang vinter, tidlig høst og kort vår. Sommeren er super kort i Norge og det er jammen ikke alltid sikkert vi har varme sommere. DERFOR er nordmenn opptatt av å være ute når vi først er så heldige med sol og varme!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Dem får barn i land som er varmere enn Norge også. Tviler på at de sitter inne døgnet rundt.Anonymous poster hash: 3db2b...107 Det gjør de nok ikke, men de er heller ikke ute med småbarn på dagtid. Jeg skjønner faktisk ikke den norske greia med at man mååå være ute bare fordi det er sol og/eller varmt. Vi fremstår nok som rimelig tullete for de som ikke er født her. Vær inne når det er varmt, ta en trilletur i kveld om du trenger litt luft :-) Det har da virkelig noe med at vi ikke er bortskjemte med slike dager i Norge. Vi har laaang vinter, tidlig høst og kort vår. Sommeren er super kort i Norge og det er jammen ikke alltid sikkert vi har varme sommere. DERFOR er nordmenn opptatt av å være ute når vi først er så heldige med sol og varme! ☝☝☝ Anonymous poster hash: 982b9...456
MammantilNurket Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Vi har flyktet ut på vår skyggefulle terrasse hele gesjeften er flyttet ut: radio, leker, matter, puter, aviser, mat og drikke. Inne er det helt FORFERDELIG varmt! Her er det godt og varmt i dag *puh* med 28 grader. Heldigvis litt vind her på terrassen, da. Nurket freser rundt i bare bleie og solhatt. Nå kom Kjæresten hjem med middag ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå