Gå til innhold

Årets første bad - what not to do ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt pysete som jeg er på badetemperaturer har jeg ventet til nå, men I DAG skulle det bli morgenbad i sjøen. Låner et hus som ligger ved en seilforening og har hørt andre ta morgenbad der.

Med bikinien på og badehåndkle surret godt rundt meg tuslet jeg de få metrene ned til brygga i lånte clogs. Lånehunden trippet bak meg.

Klokken var åtte, tropenatten lagt bak oss, nydelig temperatur, strålende sol, solbrillene på nesen. Og DER på brygga kunne jeg se en kjekk mann også. Veldig fornøyd konkluderte jeg med at denne dagen ikke kunne startet bedre!

Fant ut at det perfekte stedet å gå uti var ned langs "slippen". Da ville jeg ha full kontroll, kunne vasse uti og samtidig ha utsikt til mannen på brygga og myse på ham bak solbrillene. Selv om vannet kanskje ville føles kaldt, så regnet jeg med å greie å holde mitt yndige smil på plass mens jeg vasset uti. Skulle bare gå litt lenger ned før jeg grasiøst skulle ta av meg håndduken og skoene, og så trippe småelegant ned siste to metrene til vannet.

I teorien en flott plan...!

Mannen kikket opp og smilte til meg.... jeg rakk aldri å smile tilbake....

For før jeg fikk sukk for meg så skled jeg i rasende fart nedover slippen - underlaget var såpeglatte alger som ikke var synlige. Den "tørre" betongen var forvandlet til en såpeglatt sklie!

Desperat prøvde jeg å "surfe" på clogsene nedover unnarennet, bredbent, sideveis, knekk i knærne, baken rett ut, armene i alle retninger.... med et svært så lite kvinnelig vræææl...

Det gikk som det måtte gå... fortsatte surfingen ned i vannet, der var det enda glattere og enda brattere - og i tillegg hadde skjebnen lagt ut snubletråd i form av kjettinger. Da ble det bråstopp - noe som førte til et svært så uelegant magaplask, rett ut på dypet. De lånte clogsene fløy hver sin retning og det store badehåndkleet trakk meg ned. Jeg bannet, spyttet og freste mens jeg rettet på solbrillene og prøvde å komme meg fri fra håndduken som tvinnet seg om beina på meg og dro meg ned igjen.

Den kjekke mannen på brygga kom løpende de få metrene bort til kanten og lurte på om han skulle hjelpe meg... Hunden - den svikeren - hadde løpt til mannen og stod også på brygga og så på meg med noe som minnet mistenkelig om et stort glis.

Som en halvdruknet kråke fikk jeg gitt mannen den blytunge håndduken, måtte svømme for å få tak i clogsene - som selvfølgelig hadde drevet i forskjellige retninger - og gi dem også til ham. Mens han så pent påpekte at han aldri hadde sett en så stor fiskestim før som den som i øyeblikket var rett under meg!

Jeg svelgte en kommentar hverken mannen eller hunden ville satt pris på...

Han tilbød seg å hjelpe meg opp på brygga til ham, men jeg fant ut at med min flaks så kom jeg sikkert til å miste bikinien i forsøket på å kravle/ bli dratt opp...  Stavret meg i steden for opp ved siden av brygga mens jeg krampaktig klamret meg til kanten for å ikke skli rett ned igjen. Barbent på speilglatte alger er ikke særlig bedre enn med clogs på...

Min galgenhumor greide å trenge gjennom min lett sårede stolthet, og jeg tenkte "jaja, kom i hvert fall i prat med en kjekk mann"... bare for å oppdage at han mest trolig foretrekker det kjønnet jeg ikke tilhører...

Etter dette regner jeg med at badene bare kan gå bedre - nytt morgenbad i morgen, men skal på rekognoseringsrunde i kveld for å finne ut et sted hvor jeg virkelig kan gå elegant uti.... bare sånn just in case noen andre kjekke menn er i nærheten da... ;)

Erklærer herved badesesongen for åpnet :D

Anonymous poster hash: 106b7...e78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha! Takk for at du ga meg en god latter!

Anonymous poster hash: b716c...f93
Skrevet

Bare hyggelig ;)

Av og til er det godt det ikke er skjult kamera i nærheten :D

Skrevet

Bare hyggelig ;)

Av og til er det godt det ikke er skjult kamera i nærheten :D

...eller veldig synd (for oss andre)...

Skrevet

Fantastisk 😄

Skrevet

HAHAHAHA, ler meg i hjel 😂😂😂 Ser det SÅ godt for meg! Stakkars deg, jeg hadde dødd 😂

Anonymous poster hash: 60b09...f88

Skrevet

Kunne ledd, hadde det ikke vært for at du er på utkikk etter menn å flørte med - til tross for at du er i et forhold?.....

Anonymous poster hash: 3a84b...daf

Skrevet

Står da ingenting om at hun er i et forhold da, suring :)

Skrevet

Herlig, lykke til med neste bad :)

Skrevet (endret)

Kunne ledd, hadde det ikke vært for at du er på utkikk etter menn å flørte med - til tross for at du er i et forhold?..... Anonymous poster hash: 3a84b...daf

Er vel lov å se på menyen så lenge man spiser hjemme? Eller setterikke øynene dine pris på vakre mennesker?

Fantastisk historie, håper jeg får smelt igang badesesongen snart :D du er veldig dyktig til å skrive hi ;)

Endret av catchbaby
Skrevet

Kunne ledd, hadde det ikke vært for at du er på utkikk etter menn å flørte med - til tross for at du er i et forhold?.....

Anonymous poster hash: 3a84b...daf

Var det ikke en lykke at du kunne finne noe å kritisere i et innlegg sprekkfullt av humor - bare så inderlig synd at du leser ting som ikke står der.

Hvor ser du at hun er i forhold? Er det sutrebrillene som gjør at du ser syner?

Anonymous poster hash: b4671...67f

Skrevet

Hehe, herlig,  takk for at du delte denne hendelsen :)

Skrevet

Haha! Fantastisk historie, og godt fortalt var den også :D .

Skrevet

Herlich! :-D

Skrevet

Om du starter en blogg må du legge ut link;)

Skrevet

Fantastisk,hahaha :) :)

Bedre lykke ved neste bad ;)

Skrevet

Herlighet så festlig!! Takk for god historie!👍👍 Trengte den , her jeg sitter midt i melkegulp og spedbarnskav😉

Anonymous poster hash: c84b6...3b7

Skrevet

Hi igjen her...

Etter selvplukk av jordbær ble det tur med hunden. Han - den luringen - dro meg gjennom et buskas og fant en langgrunn strand han kunne bade... men da var bikinien min hjemme. Typisk...

Tilbake fra tur tenkte jeg at jeg nonchalant skulle ta min rekognoseringsrunde for å finne riktig sted for morgendagens morgenbad. Alltid beredt, lærte jeg en gang i speideren... men var ikke beredt på det som møtte meg på brygga! Ikke mindre enn to splitter nakne unge menn! Gned meg i øynene og blunket fire ganger, men joda, de var fremdeles der. Jeg husket å lukke munnen før jeg siklet mer enn hunden, og skyndte meg å dytte solbrillene på plass før øynene hoppet ut av hodet mitt.

Velbygde, solbrune kropper fikk jeg med meg at de hadde før jeg kjente øyeeplene begynte å stange mot solbrillene......altfor lenge siden jeg har sett en naken mann! Phu...

Dusjet hunden på brygga med ryggen til de unge mennene mens de fikk på seg tørre badeshorts - og takket min lykkestjerne for at ingen av dem var tidlig oppe i dag! ;)

Må ut på ny rekognoseringsrunde i kveld for å finne "the spot" for morgendagen - og DA kan det godt være en kjekk ny mann der ;) Gjerne noen få år eldre mer enn de nakne kjekkasene i ettermiddag. Har lagt inn en bestilling på det nå. Regner med at dere krysser fingrene for meg, jenter - og ikke minst at dere maner riktig mann til riktig plass for meg i morgen tidlig!?!!

Og ja - jeg er singel og kan gjør absolutt alt jeg bare vil :D

Skrevet

Hahaha, lykke til i morgentidlig ;) Krysser fingrene for en kjekkas i vannkanten, og at du elegant kan sprade rundt i bikini ;)

Skrevet

Hahaha, lykke til i morgentidlig ;) Krysser fingrene for en kjekkas i vannkanten, og at du elegant kan sprade rundt i bikini ;)

Ha-ha... takk ;)

I'll do my best - som hovmesteren sier i Grevinnen og hovmesteren ;)

Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: 10949...049
Skrevet

Hi igjen her - begynner å bli rene badenymfen nå ;)

Fant riktig sted å komme seg uti, og har badet flere ganger. Senest i ettermiddag. På vei opp til huset igjen - også nå iført lånte clogs og håndkle surret rundt meg - hørte jeg bak meg "har du ikke kommet deg lengre?? ha-ha-ha-ha!".

Jeg snudde meg og der var "redningsmannen" fra førdagen igjen - han lo godt med et stort glis om munnen og glitrende øyne. I dag virket det ikke ut som om han foretrekker annet enn damer. Kanskje synet mitt var forstyrret av saltvannet på linsene sist? ;) Fikk nesten en følelse av at han flørtet litt i dag :overrasket:

Jeg stotret frem noe uforståelig (også for meg) mens jeg lo - og rødmet!... husker ikke sist jeg rødmet!!! :rodme: - men heldigvis var hunden sympatisk nok til å skynde seg bort til mannen for å hilse på ham - kliss våt strøk han seg inntil lårene på mannen som for å si "hallo, kompis, takk for sist, det var moro", og så stod de der sammen og det så ut som om både hund og mann lo sammen.

Jeg bruker å være så fattet, kan flørte med hvem som helst, men årets første bad gjorde visst noe med hodet mitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...