Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Fytti å kjedelig og slitsomt med ferie og bbarevære hjemme med barnet konstant uten å finne på noe. Å finne på noe heletia er også slitsomt.. gleder meg nesten til ferien er over. Om 4 uker! Jaja.. bare å bruke tia godt. Har allerede hatt 3 uker ferie.. Anonymous poster hash: 26f01...2b9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Det der er det ikke andre enn du som får gjort noe med. Men er det virkelig så ille å være hjemme med sitt eget barn? Er også hjemme med min 3 åring, og selv om jeg kan gå tom for ideer og kjede meg innimellom har vi det jo mest morro. Tenk så godt å kunne ha helt rolige morgener, slippe stress med levering i bhg, bare nyte dagen, og det fine været. Sole oss, bade på stranden, høre på musikk og danse, lage popcprn og se film, lage en drage og løpe alt vi kan når det først blåser litt ute løft på rumpa og gjør noe, så skal du se at de siste ukene kanskje går både raskt og blir kjempekoselige! ikke minst for ungen din Anonymous poster hash: 92100...801
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Enig og vi finner på noe vær dag. Tiden snegler seg av gårde, selv om jeg syns det er koselig Anonymous poster hash: f40c9...7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå