Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Har kommet inn på master og lurer på om jeg får det til å gå opp med jobb og et barnehagebarn. Noen som har erfaringer å dele? Vurderer å ta masteren på deltid, hvordan vil det være? Anonymous poster hash: 971e9...eb1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Stakkars... Det må være tøft! Misunner deg ikke for å si det sånn. Anonymous poster hash: 67c11...1a5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Kan gå bra, men pass på så du ikke går på en smell. De jeg vet om som har tatt master og har barn har tatt den på deltid. De har også hatt en mann inni bildet. Men er helt sikkert noen som har greid det også. Anonymous poster hash: 35235...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har planer om det, holder på med bacheloren nå, og tenker å ta masteren deltid ved siden av ful jobb, da den tid kommer. Jeg er 100% alenemor, har barnefri ca en helg annenhver måned. Men innen jeg kommer til masteren så har jeg skolebarn, og en av de på ungdomskolen. Anonymous poster hash: c93f3...980
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Kan og legge til at jeg går jo fulltid på skole nå, og har en 30% stilling ved siden av, men i perioder er jeg oppi 60%. Og det går det. Så da tenker jeg at det motsatte må gå og. Anonymous poster hash: c93f3...980
nasse nøffen Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tar sykepleiestudiet deltid. Jobber 100 %, har gjort det hele studietiden. Begynner nå i år 4. Det har gått supert. Jeg jobber med en som har tatt master i psykisk helsearbeid samtidig med meg. Hun har IKKE hatt noe mer å jobbe med en meg, så jeg tenker også hoppe på en master etterhvert. =) MAN FÅR TIL DET MAN VIL
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Takk for innspill og erfaringer. Vurderer sterkt å ta det på deltid. Det er "bare" 4 år, men da slipper jeg både mye fravær fra jobb og å gå på en smell. Er 3 moduler som har obligatorisk oppmøte (30 studiepoeng) og så er det valgfrie moduler på 50 studiepoeng + masteroppgaven på 40 studiepoeng. Var høyt snitt for å komme inn i år så jeg vet ikke om jeg tør å sjangse på å takke nei og søke igjen et annet år. Snittet går sikkert ikke ned.... Tar gjerne imot flere innspill. Har 1 uke på å bestemme meg. HI Anonymous poster hash: 971e9...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå