Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jada, vet de aller fleste blir gal av alle tips og råd som slenges ut til gravide, men ønkser ditt beste tips. Har to jeg pleier å si og de er så vidt jeg vet tatt godt i mot 1. Ikke kjøpt alt av merkelig utstyr til baby før baby er kommet, du vet som oftest hva du trenger etter at ungen er kommet. (tenker ikke på standard ting som klær, seng, vogn osv osv.) 2. Kjenn i nakken for å vite om baby har for lite/mye klær på seg. Anonymous poster hash: b5c1c...6a1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Pass på at babyen har det varmt nok, særlig om du får på vinteren. Jeg ble så redd for å overopphete babyen min at jeg kledde på for lite. Stakkars liten! Jeg var så inni en boble, men tok heldigvis imot tips fra andre om å kle på litt mer... Leste så mange steder at de fort kunne bli for varme og dø. Men med sunn fornuft går det helt fint. Ikke kjøp mye klær i 50-56 om babyen er normalt stor. De vokser så fort! Bytt evt gaver i større str slik at du ikke sitter på wt hav av klær som blir for små på noen uker (ikke alle dette gjelder!). Anonymous poster hash: 9e975...286
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Pass på at babyen har det varmt nok, særlig om du får på vinteren. Jeg ble så redd for å overopphete babyen min at jeg kledde på for lite. Stakkars liten! Jeg var så inni en boble, men tok heldigvis imot tips fra andre om å kle på litt mer... Leste så mange steder at de fort kunne bli for varme og dø. Men med sunn fornuft går det helt fint. Ikke kjøp mye klær i 50-56 om babyen er normalt stor. De vokser så fort! Bytt evt gaver i større str slik at du ikke sitter på wt hav av klær som blir for små på noen uker (ikke alle dette gjelder!). Anonymous poster hash: 9e975...286 Fikk i september og da var det veldig ok å vite det kjenn i nakken trikset. Er baby kald i nakka så på meld klær, veldig varm eller svett av med klær. Sånn passe temp i nakka så ok med klær. Slapp å stresse med om ungen hadde for mye eller for lite klær Anonymous poster hash: b5c1c...6a1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Ingen flere? Anonymous poster hash: b5c1c...6a1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Sp glad for vogn med svingbare hjul, og helst ergonomisk sittedel (Bugaboo eller Emmaljunga Viking f.eks). Bæresjal v/kolikk. Følge magefølelsen. Anonymous poster hash: 9e975...286
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå