Galskapens overhode Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Har registrert hva jeg har dyttet i meg de tre siste døgnene. Har latt være å se på kaloriene slik at resultatet ikke skulle bli misvisende. Ikke noe rart prosjekt: Krympe buddhamagen, ikke har noe framgang. 😳 Over 3000 kcal om dagen er heftig. Jeg visste jeg kunne forbedre meg, men trodde ikke det stod så ille til. Jeg er glad i frukt og grønt, men må kutte det drastisk ned. For mye er heller ikke bra. Kaffefløte må bort.. 😞 Kveldskos må byttes med nøtter. For jeg har faktisk tenkt at det er ikke såååå mange kcal i det jeg spiser. Men litt her og litt det blir myyyye! Og å gå en halvtime på kvelden hjelper ikke med dette inntaket. Nå har jeg lastet ned en billig kaloriteller-app. Nå må jeg legge sjela mi i dette!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Pass deg for nøttene også! Mye kallorier i det! Holder på med samme prosjekt, prøver på 1300 til dagen! Anonymous poster hash: fe6ba...50a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg teller i utgangspunktet ikke kalorier da jeg går på ketolyse, men har funnet ut at for mye ikke er bra det heller. Jeg ble SJOKKERT når en filet med laks inneholdt 300 kalorier! Og jeg spiste 2... Nå tenker jeg ikke at det er så krise for meg, men hvis man har et vanlig kosthold hvor man f.eks spiser en fisk, 2 poteter, grønnsaker og saus... Da er man jo oppi 600-700 kalorier bare på et måltid! Det er faktisk litt krise. Anonymous poster hash: 2ee52...c1d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg teller i utgangspunktet ikke kalorier da jeg går på ketolyse, men har funnet ut at for mye ikke er bra det heller. Jeg ble SJOKKERT når en filet med laks inneholdt 300 kalorier! Og jeg spiste 2... Nå tenker jeg ikke at det er så krise for meg, men hvis man har et vanlig kosthold hvor man f.eks spiser en fisk, 2 poteter, grønnsaker og saus... Da er man jo oppi 600-700 kalorier bare på et måltid! Det er faktisk litt krise. Anonymous poster hash: 2ee52...c1d 600-700 kcal til middag er lite i et vanlig kosthold. Det er ingen krise. Anonymous poster hash: 7e3e2...cc1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Jeg teller i utgangspunktet ikke kalorier da jeg går på ketolyse, men har funnet ut at for mye ikke er bra det heller. Jeg ble SJOKKERT når en filet med laks inneholdt 300 kalorier! Og jeg spiste 2... Nå tenker jeg ikke at det er så krise for meg, men hvis man har et vanlig kosthold hvor man f.eks spiser en fisk, 2 poteter, grønnsaker og saus... Da er man jo oppi 600-700 kalorier bare på et måltid! Det er faktisk litt krise. Anonymous poster hash: 2ee52...c1d 600-700 kcal til middag er lite i et vanlig kosthold. Det er ingen krise. Anonymous poster hash: 7e3e2...cc1 Nei, jeg mener ikke det er noe krise. Men så er det kanskje 500 i en frokost i helga, pluss en 500-600 i lunsjen, pluss de 600 til middag, og kanskje noe til kvelds, et glass vin, etc etc. Etter at jeg begynte å telle så ser jeg at det mange kvalifiserer som sunn mat kanskje er litt i overkant kalorifull Anonymous poster hash: 2ee52...c1d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har kuttet frukt på jobb og kveldskos skjer kun i helgene. Begynte med dette i mars og har nå tatt av 13 kg. Anonymous poster hash: 77a13...e1d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Er nok mange som får litt sjokk når de teller kalorier ja. Det skal jo veldig lite til før det blir for mye. Men så kan man få litt motsatt problem, man starter å spise bare rene produkter med grønnsaker til, så får man problemet at det blir for lite kalorier. Anonymous poster hash: 843da...025
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Jeg teller i utgangspunktet ikke kalorier da jeg går på ketolyse, men har funnet ut at for mye ikke er bra det heller. Jeg ble SJOKKERT når en filet med laks inneholdt 300 kalorier! Og jeg spiste 2... Nå tenker jeg ikke at det er så krise for meg, men hvis man har et vanlig kosthold hvor man f.eks spiser en fisk, 2 poteter, grønnsaker og saus... Da er man jo oppi 600-700 kalorier bare på et måltid! Det er faktisk litt krise. Anonymous poster hash: 2ee52...c1d 600-700 kcal til middag er lite i et vanlig kosthold. Det er ingen krise. Anonymous poster hash: 7e3e2...cc1 600-700 kcal pr middag er ikke lite! En Grete roede middag skal være på 400, 700 er jo nesten dobbelt så mye. Sikkert ok hvis du ikke slanker deg men uansett ikke lite! Hvor tar du fakta ifra? Anonymous poster hash: 80223...b6f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er veldig glad i chips og har nok spist mer av det enn jeg vil innrømme. Fikk litt sjokk når jeg la inn chips på kaloritelleren Anonymous poster hash: c6bc7...783
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 I natt så jeg på Er du tykk? Og dyttet i meg en hel pk ritzkjeks og to pk krydderost. Pluss en liter Pepsi Max GALSKAP!! Men har en bmi på 21, så ingen fare for min del, bremser inntaket i dag Leste på pakkene, har vel dyttet i meg ca 1800 kalorier Anonymous poster hash: c744c...91b
unforgettable Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Oi, ting innholdt mere kalorier enn det jeg trodde..ekke rart jeg er litt god i holda:p
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Jeg teller i utgangspunktet ikke kalorier da jeg går på ketolyse, men har funnet ut at for mye ikke er bra det heller. Jeg ble SJOKKERT når en filet med laks inneholdt 300 kalorier! Og jeg spiste 2... Nå tenker jeg ikke at det er så krise for meg, men hvis man har et vanlig kosthold hvor man f.eks spiser en fisk, 2 poteter, grønnsaker og saus... Da er man jo oppi 600-700 kalorier bare på et måltid! Det er faktisk litt krise. Anonymous poster hash: 2ee52...c1d 600-700 kcal til middag er lite i et vanlig kosthold. Det er ingen krise. Anonymous poster hash: 7e3e2...cc1 600-700 kcal pr middag er ikke lite! En Grete roede middag skal være på 400, 700 er jo nesten dobbelt så mye. Sikkert ok hvis du ikke slanker deg men uansett ikke lite! Hvor tar du fakta ifra? Anonymous poster hash: 80223...b6f Jeg går på Grete Roede og i min meny er det satt av 600 kalorier til middag, så det går fint ann. Anonymous poster hash: 5f26f...e88
ærlig talt Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Husker den gangen jeg drev med dette og skulle legge inn matvarer/drikkevarer etter en venninnekveld. Potetgull, øl og vin.. Jeg ble sjokkert!!!!
<3 2G <3 Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Startet med lifesum i dag jeg, skumle greier.... Visste jo om mye allerede men noe er bare skummelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå