Gå til innhold

Hva synes dere om min mage da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Anonymous poster hash: 62a6d...b82

post-42-287020_thumb.jpg

post-42-287026_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å skryte av og ingenting å skamme seg over.



Anonymous poster hash: 38541...24d
Skrevet

Pen mage og sunn kropp :)



Anonymous poster hash: e2cb5...5b3
Skrevet

Ok!

 

Anonymous poster hash: 3ea3b...b17

Skrevet

Eg syns den er noke å skryte av :) eg syns kroppen din (av det eg ser) er superfin! Håper du kler deg etter formene:)

Skrevet

 

Ingenting å skryte av og ingenting å skamme seg over.

 

Anonymous poster hash: 38541...24d

Haha, misunnelig eller??? 😂 eller kanskje bare surmaga?!?

 

Anonymous poster hash: 60d26...8fd

Skrevet

Likte brunfargen din, og magen din var jo fin også;-)

 

Anonymous poster hash: 443cd...874

Skrevet

Veldig fin :)



Anonymous poster hash: a14f4...3ad
Skrevet

Flott!!



Anonymous poster hash: 1969a...fb3
Skrevet

Ca sånn min er nå rett etter graviditeten. Ikke fornøyd selv, så jeg driver å strammer opp min mage nå. Kunne vært mye verre, så kan ikke helt klage heller..

 

Anonymous poster hash: 9ba7f...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...