Gå til innhold

Jeg dør snart av denne varmen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sååååååå varmt og lumert !!! Jeg svetter hele tiden... I natt våknet jeg 3 ganger hvor jeg svettet som bare det, måtte bytte på sengetøy også, for det var helt vått. Aaaaargh! Hvor lenge skal denne varmen være?

Flere som sliter som meg?

Anonymous poster hash: b08d8...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes. I tillegg må jeg på do ca førti ganger pr natt, så jeg er deilig uthvilt når morgenen kommer. Not.

Får ikke en dritt å sove på heller siden jeg er gravid, har prøvd alt selv, slappe godt av før legging, gå tur, drikke beroligende te(fysj), ikke spise rett før jeg legger meg osv. God dusj. Ingenting hjelper! 

Rett før jeg legger meg ut i hagen, men er jo like varmt der. Fryseboksen neste.

Anonymous poster hash: 530e6...d54
Skrevet

Jeg tenker: Slutt å klag!!! Er jammen meg ikke mange dager i året her i Norge vi har denne varmen! Nyt varme sommerdager, godt badevann.

Kunne skrevet masse mer, men nordmenn klager uansett! Enten for varmt, for kaldt, for mye regn mm

NYT TIDEN DU ER I

Anonymous poster hash: 1db56...844

Skrevet

Nordmenn er rare, nesten ingen som klager når det er kaldt, men "alle" klager når det er varmt.

Elsker sommer og varme. Gikk høygravid den sommeren det var varmest på 50 år eller noe i den duren. Gikk super bra, masse vann, masse skygge, sprutflaske med vann og vifte hele tiden. :D Hadde vifte på når jeg sov, en slik en som flyttet på seg fram og tilbake. De sa jeg kom til å bli syk av det, men fant ut at jeg helle ville vli syk og sove enn å ligge der å koke. Ble ikke syk da :) Lykke til med sommer varmen :)

Anonymous poster hash: abd18...bff
Skrevet

Hvordan kan man nyte å ikke få sove flere dager i strekk? Og hva vet du om badetemperaturen her? Vannet er iskaldt. Brennmaneter over alt. 

Man blir klam bare man går ut døra. 

Og dette betaler folk for å få i varmere strøk, når det er like jævlig her hjemme. 

Skrevet

Jeg tenker: Slutt å klag!!! Er jammen meg ikke mange dager i året her i Norge vi har denne varmen! Nyt varme sommerdager, godt badevann.

Kunne skrevet masse mer, men nordmenn klager uansett! Enten for varmt, for kaldt, for mye regn mm

NYT TIDEN DU ER IAnonymous poster hash: 1db56...844

Det er forskjell på varmt og lumert, jeg liker varmen men ikke at det er lumert.

Skjønner ikke at noen kan like sånn som det er nå, alle svetter og det er klamt inne og klamt ute.

Skrevet

Hvordan kan man nyte å ikke få sove flere dager i strekk? Og hva vet du om badetemperaturen her? Vannet er iskaldt. Brennmaneter over alt. 

Man blir klam bare man går ut døra. 

Og dette betaler folk for å få i varmere strøk, når det er like jævlig her hjemme. 

Er det virkelig ikke ingen plass uten brannmagneter? Huff, så fælt. Her i Brønnøysund har jeg ikke sett en eneste en. Hvor bor du da? Er det ikke feskvann å bade i noen plass? Vi satte opp hage slangen i et tre slik at ungene kunne springe gjennom og vi kunne stå litt å avkjøle oss. :)

Skrevet

Sliter selv med varmen... Ikke gravid!

Jeg stikker på bunnpris eller obs butikker og går på kjølerom ;)

Skrevet

Huff, her er det også utrolig varmt. Ikke gøy når man er gravid! Får jo så sykt mye vann i kroppen og hodepine og :( Gleder meg til regn og litt kaldere dager. Får heller ikke sove, har flyttet ned til et av gjesterommene hvor det er litt kjøligere men varmt er det uansett!

:( :(

Anonymous poster hash: 69693...901

Skrevet

Helt enig!! Kan godt holde ut 20 grader, men 30? Nei takk. Ikke når det kommer så brått på, hardt for kroppen når det går fra 8gr og regn til 28grader og ikke et vindpust en gang.

Anonymous poster hash: c874d...696

Skrevet

Hehehe, takk for et godt tips :)

Skrevet

Hehehe, takk for et godt tips :)

Hahaha, ikke dumt det da. :D Ser for meg forvirringen til de ansatte etter hvert som kjølerommet fylles opp :P

Skrevet

Hvor bor dere som har det så varmt og fint? Her jeg bor har det stort sett regnet de siste tre dagene, har ikke vært særlig fint siden før helga

Anonymous poster hash: fff38...32f
Skrevet

Sliter selv med varmen... Ikke gravid!Jeg stikker på bunnpris eller obs butikker og går på kjølerom ;)

Hehehe, takk for et godt tips :)Anonymous poster hash: b08d8...562

Hahaha, ikke dumt det da. :D Ser for meg forvirringen til de ansatte etter hvert som kjølerommet fylles opp :PAnonymous poster hash: abd18...bff

Hahahahaha :D

Skrevet

Hvor bor dere som har det så varmt og fint? Her jeg bor har det stort sett regnet de siste tre dagene, har ikke vært særlig fint siden før helga Anonymous poster hash: fff38...32f

Østlandet. Skal vi bytte?;)

Skrevet

Et lite tips (i tilfelle ikke alle vet det), men hvis dere har varmepumpe så kan den som regel kjøres som airconditions også. Her kjøres varmepumpen med 18 grader på natta og vi har det svalt og deilig, og sover som en stein. Forøvrig er jeg helt enig i at det ikke er så trivelig når det er så klamt som det er nå, jeg ønkser meg sol og varme men med tørr luft :-)

Anonymous poster hash: 9e1ed...74f
Skrevet

Jeg elsker varmen!:) Er så glad for at vi endelig har fått litt sommer her i nord:) Ungene storkoser seg og bader masse! Men det er en ting jeg kunne vært foruten og det er all kleggen. Det går jo nesten ikke an å være ute uten å bli spist opp.

Anonymous poster hash: d21a2...b6e

Skrevet

Hvor bor dere som har det så varmt og fint? Her jeg bor har det stort sett regnet de siste tre dagene, har ikke vært særlig fint siden før helga Anonymous poster hash: fff38...32f

Østlandet. Skal vi bytte? ;)

Jaaa, veldig gjerne :) Jeg skal til Oslo til helga, kanskje det er fint da *krysser fingrene*

Anonymous poster hash: fff38...32f

Skrevet

Østlandet. Skal vi bytte? ;)Anonymous poster hash: b08d8...562

Jaaa, veldig gjerne :) Jeg skal til Oslo til helga, kanskje det er fint da *krysser fingrene* Anonymous poster hash: fff38...32f

Det er meldt fint, varmt og sol, faktisk så kos deg når den tid kommer :)

Skrevet

Sliter selv med varmen... Ikke gravid!Jeg stikker på bunnpris eller obs butikker og går på kjølerom ;)

Hehehe, takk for et godt tips :)Anonymous poster hash: b08d8...562

Hahaha, ikke dumt det da. :D Ser for meg forvirringen til de ansatte etter hvert som kjølerommet fylles opp :PAnonymous poster hash: abd18...bff
Hahahahaha :D

Gubben ler av meg når jeg gjør det, men vet det funker godt på humøret ;)

Ellers bruker jeg vifte mye hjemme, har også spray fra body shop som kjøler ned bena. ;) Sammen med vifte så får jeg sove. Har på det verste under svangerskap brukt isposer kjøpt på xxl til 10,- stk under føttene... ;)

Skrevet

NYT TIDEN DU ER I

Anonymous poster hash: 1db56...844

Ja, deilige varme som gir det pustebesvær, som lokker ut svetten nedover ansiktet så den ødelegger sminken.

Deilige varme som gjør at du ligger som et slakt på sofaen isteden for å gå ut.

NPT

Det erlov å klage. Jeg ønsket meg aldri 28 grader, jeg! Hadde det vært 18-20 grader, hadde det vært perfekt.

Anonymous poster hash: 898a3...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...