Gå til innhold

Noen skylder meg mye penger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Type 150.000...

 

Jeg får de aldri tilbake. Kan jeg anmelde det? Har ventet i to år

 

Anonymous poster hash: e0565...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. morsom du. Låner ikke bort penger du ikke har råd til å miste. Evt må ha kontrakt osv.

 

Anonymous poster hash: fce3f...6ce

Skrevet

Har dere laget noen avtale om tilbakebetaling, renter osv?



Anonymous poster hash: e24ae...d6f
Skrevet

Du kan ikke anmelde nei, med mindre du har dette skriftlig at det er et lån har du ingenting å gå på. Du kunne like gjerne kastet pengene ut vinduet.

 

KONTRAKT!!



Anonymous poster hash: be766...e91
Skrevet

 

Du kan ikke anmelde nei, med mindre du har dette skriftlig at det er et lån har du ingenting å gå på. Du kunne like gjerne kastet pengene ut vinduet.

 

KONTRAKT!!

 

Anonymous poster hash: be766...e91

 

Det stemmer ikke.

En muntlig avtale er like bindene som en skriftlig. Den er bare vanskligere å bevise.

 

Anonymous poster hash: e24ae...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...