Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Type 150.000... Jeg får de aldri tilbake. Kan jeg anmelde det? Har ventet i to år Anonymous poster hash: e0565...3ff
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hehe.. morsom du. Låner ikke bort penger du ikke har råd til å miste. Evt må ha kontrakt osv. Anonymous poster hash: fce3f...6ce
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Har dere laget noen avtale om tilbakebetaling, renter osv? Anonymous poster hash: e24ae...d6f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Du kan ikke anmelde nei, med mindre du har dette skriftlig at det er et lån har du ingenting å gå på. Du kunne like gjerne kastet pengene ut vinduet. KONTRAKT!! Anonymous poster hash: be766...e91
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Du kan ikke anmelde nei, med mindre du har dette skriftlig at det er et lån har du ingenting å gå på. Du kunne like gjerne kastet pengene ut vinduet. KONTRAKT!! Anonymous poster hash: be766...e91 Det stemmer ikke. En muntlig avtale er like bindene som en skriftlig. Den er bare vanskligere å bevise. Anonymous poster hash: e24ae...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå