Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Jeg kjøpte meg en touran i mars og bilen har vært god. Men de siste 4-6 ukene har det kommet en slags tikkelyd/krafselyd fra motoren i timesvis etter jeg har skrudd av tenningen. En gang tikket den hele natta Jeg trodde først det bare var vanlige lyder, slik man gjerne hører noen minutter etter man stopper. Men nå holder den altså på i flere timer!! Og den er gjerne sånn annenhver gang jeg stopper. Som regel har jeg bare startet og stoppet motoren for å få slutt på lyden, men nå blir jeg nesten redd for at motoren skal eksplodere, så nå tør jeg ikke starte den igjen Skal ringe verkstedet i morgen, men er jo litt redd for å kjøre den ned til dem Noen som vet hva den lyden er? Anonymous poster hash: 09335...c55
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Dytter litt Anonymous poster hash: 09335...c55
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Den eksploderer iallfall ikke. Men touranen er desverre kjent for veldig mange feil. Derfor er også prisene ganske lave på de, da de er en "billig" stor bil. Veldig mange som har gått i en slik felle. Ikke vær redd. Men hør med verkstedet og bare la de ta en titt. En touran kan koste deg dyrt . Anonymous poster hash: fdb05...deb
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Åhh, så typisk! Jeg solgte jo den andre bilen nettopp fordi den gikk istykker hele tiden og ble anbefalt Touran fordi den liksom skulle være så bra! Blææhh!! Jeg venter på at tekniker/mekaniker skal ringe tilbake nå, håper virkelig ikke dette blir en dyr affere!! :( Hi Anonymous poster hash: 09335...c55
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Åhh, så typisk! Jeg solgte jo den andre bilen nettopp fordi den gikk istykker hele tiden og ble anbefalt Touran fordi den liksom skulle være så bra! Blææhh!! Jeg venter på at tekniker/mekaniker skal ringe tilbake nå, håper virkelig ikke dette blir en dyr affere!! :( HiAnonymous poster hash: 09335...c55 Affære, heter det kanskje? Anonymous poster hash: 09335...c55
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Kjør den til møller og så leser de av på data hva det er.. Mulig det er noe med tenningsmotoren.. Anonymous poster hash: 2c6b1...d45
Lobita Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Vår Touran tikker også etter at jeg har skrudd av tenningen. Alltid gjort, aldri vært noe problemer med den. Vet ikke hva det er da, tror ikke den pleier å gjøre det i timesvis.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 diesel? Anonymous poster hash: 36448...a8b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Vår Touran tikker også etter at den er stoppet, men ikke i flere timer. Har hatt bilen i 4 år nå og har sikkert lagt ut nærmere 100.000 i deler. Det blir ikke Touran neste gang! Anonymous poster hash: c89c8...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå