Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Gutten min på 4 badet i sånn plaskebasseng og syns det var så gøy å dukke. Den ene gangen fikk han i seg en god del vann. Jeg har sjekket han hver halvtime nå, men vet ikke om jeg tørr å legge meg til å sove. Skal jeg sette på alarm hver time i natt? Eller er det å dra det for langt? Anonymous poster hash: 59976...612
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Tror nok faren er over Hadde samme frykten selv, for et år siden, og leste mye om emnet på nettet da. Synes å huske at man blir veldig redusert/trett rett etter om det er fare på ferde. Legg deg og sov godt:) Anonymous poster hash: e7dc1...f46
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 hysterisk Anonymous poster hash: 778da...a04
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Husker dere ikke hun som nesten druknet babyen sin i vår, stakkars baby som døde.... Anonymous poster hash: 1a2a2...e3f
Gjest Antarctica Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Den døde da hun NESTEN druknet den? Mystisk. Og hvordan har det relevans for dette barnet, som bare har lekt i plaskebasseng?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Ja, var nok litt hysterisk.. Han har hvertfall stått opp i dag og alt er i orden Anonymous poster hash: 59976...612
Nodisc Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Eg skjønne godt av du var bekymra! Det har vert så masse om det i det siste at eg nesten har følt at det ikkje skal noke til! Eg har tatt meg sjøl i å bli bekymra berre min svelge litt vann feil under middagen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå