Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 I prosjekt perfekt var hun jo supersøt hun skulle holdt seg til den sjangeren, sommertid er direkte flaut å se på. Ser i manus hele tiden og sier mye feil. Tenk flotte Guri Solberg ved siden av. Anonymous poster hash: 83ea9...645
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Hun virker veldig utrygg ja. Litt slitsomt å se på henne. Men hun er en søt jente så håper hun får det til. Anonymous poster hash: 06bb7...dd5
ønskerbebis Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Det har jeg ikke tenkt på, så kan umulig være så galt 😊 Syns hun er kjempe søt og sjarmerende jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå