Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Farget håret hjemme i et par år uten problemer, men de siste tre gangene så renner fargen endel etter farging. Ikke så artig å gå på jobb de neste dagene for å stadig være på vakt og tørke over ansikt/hals. Plutselig står man der som en idiot med mørkebrune flekker overalt. Prøvd å skifte hårfarge merke men det hjelper ikke. Har ikke råd til å farge håret hos frisør hver gang heller. Er det noe jeg kan gjøre så det ikke skjer ? Litt krise ! Kan ikke slutte med å farge det heller da jeg har så lyst hår og en ser ikke ut med ettervekst. Anonymous poster hash: a6cf0...76a
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Vasker du håret godt nok etterpå?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Ja, gjør det. Vasket to ganger sist. Morgenen etter vasket jeg med shampo, dro å jobb og en av kundene mine påpekte de lange mørkebrune stripene jeg hadde nedover halsen Anonymous poster hash: a6cf0...76a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Har du valgt en farge med mye rødt i? Anonymous poster hash: 6d4a5...1dc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Hvordan kan fargen renne hvis håret er tørt? Anonymous poster hash: 7e2d5...8bc
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Da jeg svetter så renner fargen... Mørkebrun farge. Anonymous poster hash: a6cf0...76a
klg,2 boys now:) Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Da må du vaske bedre.få fargen ordentlig utav hodebunnen.med mindre du svetter så håret ditt blir klissvåt
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Legg et håndkle der, men om du svetter SÅ mye har du vel et problem med det i utgangspunktet. Anonymous poster hash: a573d...c0b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Vasker håret grundig nok, selv flere dager senere med vasking hver dag så renner det fortsatt ut. Svetter da ikke så mye at jeg trenger håndkle, veldig morsom Anonymous poster hash: a6cf0...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå