Gå til innhold

Tilbud tips tråd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en ide jeg tenkte jeg kunne lufte å høre om andre syntes det hørtes kjekt ut:)

Ser ofte det er skrevet om matbudsjetter, tips til handling ol. Så jeg tenkte vi kunne ha en tråd man kunne skrive og tipse hverandre om gode tilbud på dagligvarehandelen som man kommer over. Varer man finner på gode tilbud og på hvilken butikk. Hva mener dere andre? :) kan jo komme med et tips nå, på spar selger di banan til bare 4 kroner idag så jeg. Godt å hå på brødskiver, i smoothie, som mellom måltid, itillegg til at barna elsker det. Så her gikk det med en del bananer. :)

Anonymous poster hash: 3f78d...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden tilbud varierer fra fylke til fylke (som oftest, finner ikke de samme tilbudene i Oslo som i Finnmark), samt det kan variere i butikkene innenfor samme kjede, så ser jeg desverre ikke helt poenget med denne tråden. 

Men jeg kan tipse om et app som heter "mattilbud" som samler alle kundeavisene i din region, og hvor du enkelt kan bla igjennom og se hva som er på tilbud uten å måtte få masse reklame i posten:) 

Dessuten kan det også være lurt å bli med i diverse kundeklubber som er så populært for kjedene å ha, da får man tips om tilbud før andre. 

Anonymous poster hash: 3dfdf...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...