Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Hvordan gjør jeg det? Mine blir bare små Anonymous poster hash: 6d696...398
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Innstillinger - administrere - slå på "spesiell tekst". Da får du opp en stor T øverst i høyre hjørne når du har tatt bildet. Anonymous poster hash: 5ee8d...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Har T'en men den forandrer bare teksten. Ikke noe annet... Anonymous poster hash: 6d696...398
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Så smileye'ene forblir små selv om du legger inn en slik f eks 😊 for så å trykke på T'en? Anonymous poster hash: 5ee8d...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå